۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۱
۸۰۰ طرح سرمایه گذاری در قزوین نیمه کاره رها شده است
مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین:

۸۰۰ طرح سرمایه گذاری در قزوین نیمه کاره رها شده است

قزوین- مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین گفت: ۸۰۰ طرح سرمایه گذاری به دلیل عدم صلاحیت سرمایه گذار به صورت نیمه کاره در استان رها شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، مرتضی علیخانی ظهر چهارشنبه در جلسه ستاد سرمایه گذاری استان قزوین که با حضور مسئولین استانی و شهرستانی در استانداری قزوین برگزار شد، اظهار داشت: تشخیص اهلیت سرمایه گذار به عنوان یکی از اصلی ترین راهکارها برای جلوگیری از راکد ماندن پروژه ها در استان مطرح است و تلاش میکنیم تا مدیران استانی در زمان عقد قراردادها در مرحله نخست با حساسیت ویژه ای وارد شوند.

وی بیان کرد: از مجموع پروژه های نیمه تمام استان قزوین سهم عدم صلاحیت سرمایه گذار بسیار زیاد است و پروژه هایی که میتوانست منافع اقتصادی زیادی برای استان به همراه داشته باشد تنها محلی برای انباشت سرمایه بوده است.

مدیرکل جذب و حمایت از سرمایه گذاری استانداری قزوین عنوان کرد: اجرای کامل این پروژه های نیمه تمام میتوانست بیش از ۳۰ هزار شغل در استان ایجاد کند که به سرانجام نرسیدن این پروژه ها در کنار اتلاف سرمایه و انرژی برنامه ریزی های استانی برای استفاده از منافع استان را به خطر می اندازد.

علیخانی گفت: اجرای طرح پنجره واحد سرمایه گذاری به عنوان یکی از راهکارهای تسهیل ارائه خدمات به سرمایه گذاران در استان اجرایی شده است و امیدواریم با اجرای کامل این طرح فرآیندهای سرمایه گذاری برای استان کاهش پیدا کند.

وی افزود: اگر قرار است سرمایه گذاری پاسخ منفی بشنود و یا این که عدم صلاحیت وی بر ما اثبات شود نیاز نیست پروسه طولانی ای داشته باشد و قطعا با جدیت و اجرای به موقع بررسی ها میتوان در کوتاه ترین زمان ممکن تعیین و تکلیف کرد.

کد خبر: ۴۱٬۹۴۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha