۲۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۱۵
رفع تصرف ۱۰۳ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی

رفع تصرف ۱۰۳ هکتار از اراضی ملی خراسان رضوی

مشهد- فرمانده یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن استان خراسان رضوی از رفع تصرف ۱۰۳ هکتار از اراضی ملی این استان در شش‌ماهه نخست امسال خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی اداره کل راه و شهرسازی خراسان رضوی، سرهنگ بهرام خسروی گفت: این یگان برای پیشگیری از وقوع چنین وقایعی، فعالیت می‌کند و در شش‌ماهه نخست سال ۹۹ موفق به بازپس‌گیری حدود ۱۰۳ هکتار از اراضی ملی باارزش تقریبی ۲۹۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شده است.

وی هدف از شکل‌گیری یگان حفاظت سازمان ملی زمین و مسکن خراسان رضوی را جلوگیری از تصرف اراضی و کوتاه کردن دست سودجویان  عنوان کرد و افزود: این یگان در شش ماه ابتدای امسال ۵۷ پرونده تصرفات اراضی را بررسی و این زمین‌ها را از چنگال متصرفان آزادکرده است.

وی در ادامه به این مسئله اشاره کرد که یگان حفاظت از اراضی اداره کل راه و شهرسازی استان ضمن جلوگیری از هرگونه تصرف و تعرض اراضی تحویلی دولتی و ملی، با اجرای ۷ مورد حکم قضایی به مساحت حدود ۱۱۰ هزار و ۷۵۰ مترمربع و ارزش  تقریبی ۱۹ میلیارد و ۴۷۸ میلیون تومان و ۵۰ مورد رفع تصرف فوری به مساحت ۹۱۸ هزار و ۴۲۵ مترمربع و ارزش ریالی تقریبی ۲۷۶ میلیارد و ۷۵۲ میلیون تومان، موفق به بازپس‌گیری و آزادسازی بالغ‌بر ۱۰۳ هکتار از اراضی دولتی به ارزش تقریبی ۲۹۶ میلیارد و ۲۳۰ میلیون تومان شده است.

کد خبر: ۴۱٬۹۳۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha