۱۳ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۲:۲۱
روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو در مازندران تولید می‌شود
مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران:

روزانه ۲۰۰ دستگاه خودرو در مازندران تولید می‌شود

بابل - مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران گفت: میزان تولیدات گروه ایران خودرو در استان مازندران به ۲۰۰ دستگاه در روز افزایش یافته است.

به گزارش خبرنگار بازار، امید حسین نژاد پیش ازظهر یکشنبه در حاشیه بازدید استاندار مازندران از گروه تولیدی ایران خودرو مازندارن با اشاره به اقدامات توسعه ای صورت گرفته در گروه تولیدی اظهار داشت: با توسعه خطوط تولیدی و لجستیکی، میزان تولید خودرو در این گروه به ۲۰۰ دستگاه در روز رسیده است.

وی با اشاره به اشتغال ۵۰۰ نیروی کار مستقیم در مجموعه ایران خودرو استان افزود: در کنار این مشاغل غیرمستقیم زیادی توسط مجموعه ایجاد شد و روزانه ۱۱۰ دستگاه کامیون تریلی و کامیونت و وانت نیز کارهای لجستیکی را انجام می دهند.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران با بیان اینکه مسئولان تاکنون همکاری های لازم را برای حل مسائل این مجموعه تولیدی داشته اند، بزرگترین مشکل فراروی گروه ایران خودرو در استان را خطوط ترانزیتی اعلام کرد و گفت: در حال حاضر فقط مجبوریم از جاده فیروزکوه استفاده کنیم.

حسین نژاد توسعه خطوط ریلی را از جمله نیازها برای رفع مشکلات فراروی بیان کرد و گفت:طرح تکمیلی ریلی از شیرگاه به بابل به طول ۱۵ کیلومتر تهیه شده است و با اجرای آن بخش زیادی از مشکلات حل می شود.

مدیرعامل شرکت ایران خودرو مازندران، مسائل بانکی و تسهیلات را از دیگر نیازمندی ها بیان کرد و خواستار ایجاد شهرک قطعه سازی در استان شد.

احمد حسین زادگان استاندار مازندران نیز با اشاره به اینکه صنایع بزرگ نظیر ایران خودرو می تواند سبب رونق صنایع کوچک شود، گفت: امیدواریم مسئله و مشکل جاده ترانزیتی برای گروه ایران خودرو حل شود.

کد خبر: ۴٬۱۹۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha