۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۳
سوء مدیریت ترامپ؛ عامل نابودی کسب و کار سیاه‌پوستان

سوء مدیریت ترامپ؛ عامل نابودی کسب و کار سیاه‌پوستان

یک فعال سیاه پوست در آمریکا گفت: سوء مدیریت دونالد ترامپ، باعث نابودی کسب و کارهای سیاه پوستان شده است.

 به گزارش بازار، بر اساس گزارشی که در شبکه اجتماعی توییتر منتشر شده است، یک فعال سیاه پوست در آمریکا گفت: ۴۱ یک درصد از کسب و کارهای سیاه پوستان این کشور که در ماه‌های اخیر به علت دروغ‌ها و سیاست‌های نادرست دونالدترامپ، رئیس جمهور آمریکا تعطیل شده اند دیگر بازگشایی نخواهند شد.

این فعال سیاه پوست افزود، چهار سال پیش ترامپ خطاب به شهروندان سیاه پوست از ما پرسید آیا چیزی برای از دست دادن داریم؟ ما اکنون اعلام می‌کنیم که جناب رئیس جمهور! ما برای این سئوال شما و درباره آن چه که از دست داده ایم جوابی داریم، ما به علت دروغ‌های مکرر شما درباره میزان خطرناکی ویروس کرونا بیش از ۲۰۰ هزار نفر را از دست داده ایم.

وی تصریح کرد، ما در این مدت میلیون‌ها فرصت شغلی را از دست داده ایم و اکنون بسیاری از شهروندان آمریکایی در برابر کودکان شان می‌نشینند و به آن‌ها می‌گویند ما نمی‌دانیم چه کار باید بکنیم، زیرا ما شغل مان را از دست داده ایم، زیرا این بیماری همه گیر از کنترل خارج شده است.

این فعال سیاه پوست در ادامه گفت: به علت سوءمدیریت ترامپ نه تنها در مواجهه با بیماری همه گیر کرونا بلکه به علت اقدام وی در قطع کمک‌های مالی به شهروندان، شاید ۴۱ درصد از کسب و کارهای سیاه پوستان در آمریکا هرگز بازگشایی نشوند، موضوع مهم‌تر این است که ما با خطر از دست اصول اخلاقی مان مواجه هستیم.

کد خبر: ۴۱٬۸۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha