۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۲
سدان لوکس باواریایی با طعم الکتریکی
عکس‌های جاسوسی ب‌ام‌و سری آی ۷ در زمان آزمایش منتشر شد

سدان لوکس باواریایی با طعم الکتریکی

روز گذشته تصاویری از سدان لوکس شرکت ب‌ام‌و که مجهز به فناوری الکتریکی هست با پوشش استتاری در حال آزمایش، سوژه عکاسان شد. این خودروساز قصد دارد که در زمان رونمایی سری ۷ جدید، از نسخه الکتریکی آن یعنی آی ۷ رونمایی کند.

بازار؛ گروه خودرو: روز گذشته تصاویری از سدان لوکس شرکت ب‌ام‌و که مجهز به فناوری الکتریکی هست با پوشش استتاری در حال آزمایش سوژه عکاسان شد. این خودروساز قصد دارد که در زمان رونمایی سری ۷ جدید، از نسخه الکتریکی آن یعنی آی ۷ رونمایی کند. آی ۷ سدان لوکس الکتریکی باواریایی بوده که در ظاهر مشابه سری ۷ بوده اما از نظر فنی کاملا متفاوت است. این شرکت آلمانی در تلاش برای تولید محصولات برقی مانند آی ۴ و آی نکست بوده و در سال آینده تولید و عرضه آن آغاز خواهد شد.

آنطور که از عکس های جاسوسی دیده می‌شود، در آی ۷ توسعه و بهبود همچنان وجود دارد. این خودرو جدید باواریایی تا ۲۰۲۲ عرضه بازار نخواهد شد. سدان آی ۷ تجهیز شده به جدیدترین فناوری‌های ایمنی بوده که چالش جدی برای اس کلاس مرسدس بنز خواهد بود. آی ۷ مجهز به سیستم خودران، دوربین‌های عقب و جلو خودرو با میدان دید ۳۶۰ درجه روی گلگیرها و سنسورهای راداری است.

آی ۷ براساس پلت‌فرم خودروهای آی نکست و آی ایکس ۵ ساخته شده، این خودرو مجهز به یک پیشرانه الکتریکی هست که توان تولید ۶۵۰ اسب بخار قدرت را دارد. عملکرد این قوای محرکه بهتر از موتور ۱۲ سیلندر ۶.۶ لیتری نصب شده روی ۷۶۰ ام آی است. آی ۷ می‌تواند با یکبار شارژ ۶۴۴ کیلومتر را پیمایش کند، این خودرو به همراه آی ۵ در سال ۲۰۲۲ رونمای خواهند شد.

کد خبر: ۴۱٬۸۳۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha