۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۸
رجیستری تلفن همراه فقط به صورت حضوری انجام خواهد شد
سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز:

رجیستری تلفن همراه فقط به صورت حضوری انجام خواهد شد

دهقانی‌نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز اظهار کرد: در طرح رجیستری تلفن همراه از ابتدای مهرماه، سرویس آنلاین رجیستری در گمرکات فقط به صورت حضوری انجام می‌شود.

به گزارش بازار، حمیدرضا دهقانی نیا سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز با اشاره به هماهنگی‌هایی صورت گرفته در یک ماه گذشته میان ستاد و دیگر دستگاه‌ها، گفت: قرار بر این شده است در طرح رجیستری تلفن همراه از ابتدای مهرماه؛ یعنی از هفته بعد، سرویس آنلاین رجیستری گوشی همراه در گمرکات کشور فقط به صورت حضوری انجام می‌شود.

وی ادامه داد: اگر مسافری از خارج وارد کشور می‌شود، فقط به صورت حضوری و هنگام حضور در کشور در گمرک ورودی می‌تواند اقدام به رجیستری تلفن همراه کند و این کار را حتماً باید با سیم کارتی که به نام خودش است انجام دهد و این سیم کارت بیش از ۲۰ روز قبل، ثبت شده باشد.

سخنگوی ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز درباره شیوه‌ای که هم اکنون و تا آخر شهریورماه در طرح رجیستری انجام می‌شود، توضیح داد: تاکنون با هماهنگی‌هایی که انجام می‌شد، گمرک ایران این فرصت را در اختیار مسافر انجام می‌داد که بتواند غیرحضوری از این خدمات بهره‌مند شود که از ابتدای مهر فقط به صورت حضوری این اتفاق خواهد افتاد.

وی درباره دیگر اقدامات و فعالیت‌های ستاد مرکزی مبارزه با قاچاق کالا و ارز گفت: هفته گذشته و در ۱۹ شهریور، نشست کارگروه فناوری‌های نوین ستاد را برگزار کردیم. در این نشست تمام دستگاه‌ها با تمام توان حضور داشتند و نحوه عملکردشان را در تکالیف ابلاغی‌شان برای تسهیل سامانه‌های مبارزه با قاچاق کالا و ارز را به سمع و نظرشان رساندیم.

دهقانی نیاز افزود: ستاد برای هر دستگاه، یک کارتابل به لحظه تهیه کرده است و اکانت و حساب کاربری را در اختیار آن‌ها قرار دادیم تا سازمان‌ها و دستگاه‌ها در لحظه بدانند وضعیت‌شان در حوزه وضایف تکلیفی به چه صورت است.

کد خبر: ۴۱٬۸۰۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha