۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۰۵
دولت مکلف به خرید تضمینی تمامی محصولات کشاورزی شود
نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس:

دولت مکلف به خرید تضمینی تمامی محصولات کشاورزی شود

عسکری، نایب رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس، گفت: با توجه به افزایش قیمت کودهای شیمیایی فسفاته و پتاسه تعیین نرخ ۴ هزار و ۶۰۰ تومانی گندم متناسب با هزینه تولید است، امیدواریم دولت مکلف به خرید تضمینی تمامی محصولات کشاورزی شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، محمد جواد عسکری نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی، گفت:طرح دو فوریتی خرید تضمینی محصولات اساسی کشاورزی، به تصویب رسیده است که اقدام مناسبی در راستای حمایت از بخش کشاورزی است.

نماینده مردم داراب و زرین دشت در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه دولت قصد داشت قیمت خرید تضمینی گندم را ۳ هزار و ۲۰۰ تومان تعیین کند، عنوان کرد: با توجه به نیاز کشور به غلات در سال آینده، تعیین نرخ خرید تضمینی ۴ هزار و ۶۰۰ تومانی گندم موجب تشویق کشاورزان می‌شود.

این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با اشاره به اینکه با انجام اصلاحاتی در تعیین نرخ خرید تضمینی محصولات کشاورزی می‌توانیم بیش از نیاز کشور گندم تولید کنیم، ادامه داد: تولید بیش از نیاز گندم و سایر محصولات کشاورزی تحریم‌ها را در زمینه غذا را خنثی می‌کند.

نایب رئیس کمیسیون کشاورزی، آب، منابع طبیعی و محیط زیست مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه امیدواریم دولت در زمینه افزایش قیمت خرید تضمینی گندم همکاری لازم را داشته باشد، تصریح کرد: با توجه به افزایش قیمت کودهای شیمیایی فسفاته و پتاسه تعیین نرخ ۴ هزار و ۶۰۰ تومانی گندم متناسب با هزینه تولید است، امیدواریم دولت مکلف به خرید تضمینی تمامی محصولات کشاورزی شود.

کد خبر: ۴۱٬۸۰۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha