۲۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۵۹
تشکل‌های حرفه‌ای هتل داران زنجان راه‌اندازی می شود
مدیرکل میراث‌فرهنگی زنجان:

تشکل‌های حرفه‌ای هتل داران زنجان راه‌اندازی می شود

زنجان- مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان از راه اندازی تشکل‌های حرفه‌ای هتل داران استان زنجان خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از میراث فرهنگی زنجان امیر ارجمند گفت: استان زنجان یکی از دروازه ورودی غرب کشور بوده است که با رایزنی با تشکل‌های حرفه‌ای به دنبال برنامه‌ریزی با خلاقیت و ابتکار برای آمادگی در حوزه گردشگری هستیم.

وی با بیان اینکه تشکل‌های حرفه‌ای هتل داران استان زنجان راه‌اندازی می شود، اظهار کرد: تشکیل چنین مجمع و تشکلی با انتخاب اعضای فعال می‌تواند حس مطالبه گری منطقی و اصولی را در بین فعالان حوزه گردشگری بیشتر کند که ۳۴ عضو در این حوزه شامل مجموعه هتلداران و مدیران هتل‌آپارتمان‌ها، اقامتگاه‌های سنتی، مهمان‌پذیرها، متل و پانسیون‌ها  را تشکیل می‌دهند  و گامی بزرگ در توسعه گردشگری استان  ایجاد می کنند.

مدیرکل میراث‌فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی زنجان گفت: این تشکل می‌تواند با ساماندهی، مطالبات، مشکلات و برنامه‌های منطقی خود را تدوین و به نحو مطلوب از طریق این اداره کل پیگیری کند.

ارجمند تاکید کرد: ارتقا کیفیت فضاهای اقامتگاه‌ها و استانداردسازی طرح معماری عالمانه و خلاقانه موجب رونق صنعت گردشگری استان می‌شود لذا در این زمینه برنامه‌های آموزشی با مشارکت جامعه هتلداران و فعالان حوزه گردشگری در طول سال برگزار می‌شود که این امر می‌تواند کیفیت ارتباط با مسافر و گردشگر و ارائه خدمات‌دهی خوب را ایجاد کند و نتیجه مطلوبی را در درازمدت داشته باشد.

کد خبر: ۴۱٬۷۹۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha