۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۹
حقوق افراد حاضر در مناطق جنگی در زمان دفاع مقدس افزایش می یابد
سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس:

حقوق افراد حاضر در مناطق جنگی در زمان دفاع مقدس افزایش می یابد

بابایی کارنامی، سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس، از پاسخ آری اعضای این کمیسیون به طرح استفساریه بند «ج» ماده (۱۱۲ )قانون برنامه ششم توسعه که به افزایش حقوق افرادی که در دوران دفاع مقدس در مناطق جنگی حضور داشته‌اند، اشاره داشت، خبر داد.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، علی بابایی کارنامی، در بیان دستورکار نشست امروز (سه‌شنبه ۲۵شهریورماه) کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، گفت: در این نشست طرح استفساریه بند «ج» ماده (۱۱۲ )قانون برنامه ششم توسعه مورد بررسی قرار گرفت.

نماینده مردم ساری و میاندرود در مجلس شورای اسلامی، ادامه داد: در این استفساریه آمده که آیا افرادی که در دوران ۸ سال دفاع مقدس در منطقه جنگی بوده‌اند بنا بر تشخیص ستاد کل نیروهای مسلح مشمول افزایش حقوق قرار می‌گیرند که بعد از بررسی‌های صورت گرفته، جواب نمایندگان به این استفساریه آری بود.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم، تصریح کرد: در گذشته برای تحقق این امر بین سازمان اداری و استخدامی کشور و طراحان این طرح اختلاف نظر وجود داشت.

سخنگوی کمیسیون اجتماعی مجلس شورای اسلامی، با اشاره به مهمانان حاضر در این نشست، یادآور شد: در این نشست نمایندگانی از سازمان‌های اداری و استخدامی کشور، برنامه و بودجه، بنیاد شهید و امور ایثارگران و مرکز پژوهش‌های مجلس شورای اسلامی حضور داشتند.

کد خبر: ۴۱٬۷۲۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha

    نظرات

    • نظرات منتشر شده: 2
    • نظرات در صف انتشار: 0
    • نظرات غیرقابل انتشار: 0
    • بازنشسته فرهنگی IR ۲۱:۵۳ - ۱۳۹۹/۰۶/۲۵
      0 0
      با سلام نماینده محترم مجلس در زمان جنگ نیروهایی در ستاد امداد جنگ آموزش وپرورش مشغول خدمت بودند.بعد از آتش بس بخشنامه ای به ادارات تابعه آ.پ ارسال شد که این افراد به ازای مدت خدمتشان در ستاد امداد معادل نصف مزایای جبهه به آنان تعلق بگیرد .خواهشمنداست این بخشنامه وزارتی ودولتی را احیا نمایید . با تشکر وافر . اما این بخشنامه اجرایی نشد .
    • رزمنده ۸ سال دفاع مقدس IR ۱۳:۴۰ - ۱۳۹۹/۰۷/۰۱
      0 0
      خط شکنان زنده آمد! خط نگهداران شبانروزی کجاییند در یابید