۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۱۶
کلیات «طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال» تصویب شد
سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس:

کلیات «طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال» تصویب شد

طغیانی، سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس از تصویب کلیات طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال در کمیسیون متبوعش خبر داد و گفت: براساس این طرح حساب‌های تجاری به سامانه‌های مالیاتی وصل خواهند شد و تمامی تراکنش‌های نظام بانکی به سامانه‌ای -که بانک مرکزی تهیه می‌کند- وصل شود.

به گزارش بازار به نقل از خانه ملت، مهدی طغیانی، در تشریح جلسه امروز (سه‌شنبه ۲۶ شهریورماه) کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی از ادامه بررسی «طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال» خبر داد و گفت: کلیات این طرح امروز مصوب شد و جزئیات آن نیز پس از بررسی در کمیته مربوطه به صحن کمیسیون خواهد آمد و بند به بند مورد بررسی قرار می‌گیرد.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: "طرح ارتقای حکمرانی در حوزه ریال" سعی دارد؛ نقل و انتقالات مالی که درون نظام بانکی اتفاق می‌افتد را ساماندهی کند بدین معنا که منشاء و مقصد پول مشخص شود، حساب‌های شخصی از حساب‌های تجاری جدا شده و برای حساب‌های شخصی سقف اعتباری معلوم کند.

سخنگوی کمیسیون اقتصادی مجلس شورای اسلامی ادامه داد: همچنین براساس این طرح حساب‌های تجاری به سامانه‌های مالیاتی وصل خواهند شد و تمامی تراکنش‌های نظام بانکی به سامانه‌ای -که بانک مرکزی تهیه می‌کند- وصل می شود تا بانک مرکزی از تمامی تراکنش‌ها اطلاع داشته باشد.

کد خبر: ۴۱٬۷۲۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha