۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۲۶
بهبود تولید خودرو در دنیا
کرونا، کاهش استفاده از حمل و نقل ایجاد کرد

بهبود تولید خودرو در دنیا

مدیر اجرای شرکت جنرال‌موتورز، ماری بارا روز دوشنبه اعلام کرد: تقاضای جهانی خودرو درحال بهبود از کاهش کرونا است. این مقام افزود: هیچ اقدام کوتاه مدتی برای افزایش سهام جنرال‌موتورز به ازای استراتژی بلند مدت آن انجام نمی‌دهند.

بازار؛ گروه خودرو: در سه ماه گذشته، خودروسازان و قطعه سازان در دنیا به آرامی تیراژ تولید را افزایش دادند. با این روند شرایط صنعت خودرو روبه بهبود نسبت به ماه‌های گذشته از زمان شیوع کرونا حرکت کرد. هرچند که شیوع این بیماری منجربه کاهش استفاده از وسایل حمل و نقل عمومی در دنیا شد، به همان میزان استفاده و خرید خودرو شخصی افزایش یافت.

به تازگی جنرال‌موتورز خبر از بهبود وضعیت تولید خودرو جهانی داده، به گفته مدیر این شرکت برنامه‌ای کوتاه مدت برای افزایش تیراژ ندارند.

مدیراجرای شرکت جنرال‌موتورز، ماری بارا روز دوشنبه اعلام کرد: تقاضای جهانی خودرو درحال بهبود از کاهش کرونا است. این مقام افزود: هیچ اقدام کوتاه مدتی برای افزایش سهام جنرال‌موتورز به ازای استراتژی بلند مدت آن انجام نمی‌دهند.

بارا در یک کنفرانس به تقاضای شدید صنعت آمریکا برای تولید و فروش خودرو در مقابل جهش تیراژ در چین گفت: بهبود در بیشتر بازارهای صنعت خودرو ایجاد شده که جنرال‌موتورز در آن را می‌توان بابت عملکرد تشویق کرد.

گفتنی است که آمریکایی‌ها به دلیل ترس از ابتلا به کرونا اجتناب به استفاده وسایل حمل‌ونقل عمومی کرده و در مقابل آن خرید و نگهداری از خودروهای کارکرده(دست‌دوم) نسبت به ۵۱ سال گذشته در آمریکا با افزایش چشمگیری مواجه بوده است.

کد خبر: ۴۱٬۶۶۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha