۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۹
بازگشت پروازهای فرودگاه های مازندران به حالت عادی
مدیرکل فرودگاه های مازندران خبر داد

بازگشت پروازهای فرودگاه های مازندران به حالت عادی

ساری- وطنخواه، مدیرکل فرودگاه های مازندران با بیان اینکه اجازه صفر شدن پروازها را در دوران کرونا ندادیم، گفت: اکنون شاهد برگشت پروازها در فرودگاه های استان هستیم.

سعداله وطنخواه در گفتگو با خبرنگار بازار با بیان اینکه از ابتدای شیوع کرونا اقدام به تشکیل ستاد مقابله با کرونا در فرودگاه های استان، اظهار داشت: به رغم آنکه میزان پروازها در ابتدا زیر ۱۰ درصد کاهش یافت اما اجازه دادیم پروازها تعطیل شود.

وی با تاکید بر رعایت پروتکل های بهداشتی در فرودگاه های استان، ادامه داد: در اسفندماه سال گذشته با شیوع و اوج گیری کرونا، شمار پروازها کاسته شد اما نگذاشتیم پروازها به صفر برسد و سعی کردیم دسترسی مناسب مردم به سفرهای هوایی را ایجاد کنیم.

وطنخواه با عنوان اینکه در مقطعی میزان تقاضاها تا پنج درصد رسیده بود، افزود: در حال حاضر شاهد برگشت پروازها در فرودگاه های استان هستیم.

مدیرکل فرودگاه های مازندران به برقراری پرواز در ۹ مسیر پروازی از طریق فرودگاه ساری اظهار داشت: در حال حاضر در ۹ مسیر داخلی از جمله مشهد، تهران، شیراز، اهواز، عسلویه، کیش، تبریز پرواز انجام می شود.

وی یادآور شد: رنج ۵۵ تا ۶۰ ساعت پرواز در هفته در فرودگاه ساری انجام می شود و در رامسر نیز میزان پروازها ۹۶ درصد رشد یافته و ماه گذشته ۱۰۲ پرواز در این فرودگاه انجام شده است.

کد خبر: ۴۱٬۶۱۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha