۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۳۰
یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در کشور احیا می شود
معاون وزیر صمت:

یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در کشور احیا می شود

سمنان- معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه وزارت صمت برای احیای یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در کشور تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی کرده است، گفت: سهم استان سمنان از این تعداد احیای ۳۰ واحد است.

به گزارش خبرنگار بازار، محسن صالحی نیا صبح سه شنبه در گفتگو با خبرنگاران در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی شهرک صنعتی سمنان با بیان اینکه رفع موانع موجود در مسیر تولیدکنندگان داخلی یکی از مهم‌ترین رویکردهای وزارت صمت محسوب می‌شود، اظهار داشت: احیای یک هزار و ۵۰۰ واحد تولیدی راکد در سراسر کشور تا پایان سال جاری برنامه‌ریزی‌شده است.

وی با بیان اینکه سهم استان سمنان از این تعداد احیای ۳۰ واحد تولیدی است، افزود: این استان ظرفیت لازم برای احیای تعداد بیشتری از سهمیه برنامه‌ریزی‌شده توسط وزارت صمت را دارد.

معاون وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به اینکه در شش ماه ابتدای سال جاری ۶۷۰ واحد تولیدی در سراسر کشور احیاشده و به چرخه تولید بازگشتند، ابراز کرد: در مجموع ۸۶۰ ناحیه و شهرک صنعتی در سراسر کشور در حال بهره‌برداری است.

صالحی نیا با بیان اینکه ۴۶ هزار واحد تولیدی در این نواحی و شهرک‌ها مستقر است، یادآور شد: از این تعداد ۱۰ هزار واحد تولیدی معادل ۲۱ درصد راکد هستند و باید احیا شوند.

کد خبر: ۴۱٬۵۸۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha