۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۷
 نیمی از نهاده های دپو شده در بنادر مازندران ترخیص شد
مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران:

نیمی از نهاده های دپو شده در بنادر مازندران ترخیص شد

ساری- جعفری، مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران با اشاره به آزادسازی نیمی از نهاده های موجود در انبار بنادر گفت: برای تنظیم بازار هزار تن گوشت مرغ بین نیازمندان در استان توزیع شده است.

سیدمحمد جعفری در گفتگو با خبرنگار بازار با اشاره به خرید هفت هزار و ۱۰۰ تن مرغ مازاد بر نیاز مصرف بازار در دوران کرونایی اظهار داشت: در راستای تنظیم بازار هزار تن مرغ در قالب کمک مومنانه بین نیازمندان توزیع شده است.

وی میزان واردات نهاده های دامی را از طریق بنادر استان های شمالی ۱۰۵ هزار تن دارای رشد ۶۰ درصد ذکر کرد و گفت: این نهادها شامل کنجاله، سویا، ذرت و جو بوده که برای واحدهای دامی و مرغداری ها تامین و واردات شده است.

مدیرکل پشتیبانی امور دام مازندران میزان ذخیره سازی استراتژیک مرغ را در حال حاضر چهار هزار تن بیان کرد و گفت: مازندران قطب مهم تولید گوشت مرغ در کشور به شمار می رود و بخشی از نیازمندیهای استان های مختلف را تامین می کند.

جعفری در پاسخ به ترخیص نهاده های دامی وارداتی از بنادر استان با اشاره به ترخیص ۷۰ هزار تن از نهاده ها گفت: نیمی از نهاده های موجود در انبار بنادر آزادسازی و ترخیص شده است و مرغداران نگرانی بابت تامین نهاده ها نداشته باشند.

کد خبر: ۴۱٬۵۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha