۲۵ شهریور ۱۳۹۹ - ۲۰:۴۰
۱۲۵۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان تهران پرداخت شد
استاندار تهران:

۱۲۵۹ میلیارد تومان تسهیلات کرونا در استان تهران پرداخت شد

تهران- استاندار تهران گفت: تا کنون یک هزار و ۲۵۹میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای اقتصادی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در استان تهران پرداخت شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، انوشیروان محسنی بندپی عصر سه شنبه در هشتمین جلسه کارگروه اشتغال استان تهران در محل استانداری اظهار داشت: تاکنون یک هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان تسهیلات به واحدهای اقتصادی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا در این استان پرداخت شده است.

محسنی بندپی افزود: بر خلاف اعتبارات گذشته این بار در بخش تسهیلات به واحدهای اقتصادی آسیب دیده ناشی از ویروس کرونا سهم استان خوب دیده شده و از مجموع ۴۰ هزار میلیارد تومان حدود ۱۰ هزار میلیارد تومان به استان تهران اختصاص یافته است.

استاندار تهران گفت: در این مدت واحدهای اقتصادی استقبال خوبی از این تسهیلات انجام ندادند و تنها یک هزار و ۲۵۹ میلیارد تومان به واحدهای آسیب دیده پرداخت شد.

وی بیان داشت: هر واحد اقتصادی در چهار گروه بندی مشخص شده اگر دچار آسیب و زیان شده می‌تواند در سامانه مورد نظر ثبت نام کند و با همکاری بانک‌های عامل این تسهیلات در کمترین زمان پرداخت می‌شود.

محسنی بندپی در ادامه عنوان داشت: میزان تسهیلات مشاغل خانگی امسال در استان تهران، امروز سه شنبه مشخص شد که میزان این اعتبارات هفت تا هشت میلیارد تومان است که برای هر شغل ۱۶ میلیون تومان تسهیلات پرداخت می‌شود.

کد خبر: ۴۱٬۵۶۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha