۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۱۹
سکه  طرح جدید یک قدم مانده تا ۱۳ میلیون تومان شدن/ دلار ۲۶ هزار ۸۰۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید یک قدم مانده تا ۱۳ میلیون تومان شدن/ دلار ۲۶ هزار ۸۰۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت انواع سکه در بازار به دلیل افزایش نرخ دلار و بالا رفتن حجم تقاضا برای خرید طلا و سکه بین ۵۰ تا ۲۰۰ هزار تومان گرانتر شد.

محمد کشتی آرای در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: امروز قیمت هر انس  در بازار  جهانی طلا ۱۹۴۷ دلار است که در مقایسه با  روز گذشته  افزایش شش دلاری را  نشان می دهد.

وی افزود: قیمت خرید و فروش تمام سکه طرح قدیم در بازار  به ۱۲ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته ۲۰۰ هزار تومان افزایش قیمت را نشان می دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: امروز هر قطعه تمام سکه طرح جدید با نرخ ۱۲  میلیون و ۹۶۰ هزار تومان مبادله  می شود که  در مقایسه با روز گذشته  افزایش ۹۵ هزار تومانی را تجربه کرده است.

این فعال صنفی اظهار داشت: قیمت خریدو فروش نیم سکه  با افزایش ۵۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته  به شش میلیون و ۶۰۰ هزار تومان  رسیده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر خاطر نشان کرد هر قطعه ربع سکه  با قیمت سه میلیون و ۷۵۰ هزار تومان  خرید و فروش می شود که  در مقایسه با روز گذشته افزایش ۵۰ هزار تومانی  را تجربه کرده است.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار داشت: در حال حاضر هر قطعه سکه گرمی با نرخ دو میلیون تومان خرید و فروش می شود که این عدد در مقایسه با  روز گذشته افزایش ۳۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

رئیس سابق  اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت ۵ میلیو ن و ۲۶۹ هزار تومان مبادله می شود  که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۴۰ هزار تومانی  را تجربه کرده است.

کشتی آرای خاطر نشان کرد: در حال حاضر قیمت خرید و فروش هر گرم طلای خام ۱۸ عیار به یک میلیون و ۲۱۶ هزار و ۴۰۰ تومان رسیده است که این عدد در مقایسه با روز گذشته افزایش نه هزار ۳۰۰ تومانی را نشان می دهد.

کد خبر: ۴۱٬۴۰۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha