۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۰۸
ضرورت برخورد با افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش
رئیس قوه قضاییه تصریح کرد

ضرورت برخورد با افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش

حجت الاسلام رئیسی، رئیس قوه قضاییه گفت: باید با افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش و کسانی که می‌خواهند با سودجویی در بازار نیازهای مردم مشکل ایجاد کنند برخورد کرد.

به گزارش بازار، حجت الاسلام و المسلمین سید ابراهیم رئیسی در جلسه شورای عالی قوه قضاییه با تسلیت سالروز شهادت حضرت امام سجاد (ع) افزود: نکته اول مسئله برخی از گرانی‌ها و موارد لجام گسیختگی‌های نسبت به قیمت‌ها و کالاهای مورد نیاز مردم است.

وی گفت: مسئولان دولت مانند سازمان حمایت از مصرف کننده و تولیدکننده، وزارت صمت و سازمان تعزیرات حکومتی باید در خط مقدم مبارزه باشند و هر جا هم که نیاز باشد همکاران ما اعم از دادستان‌ها در سراسر کشور برای همکاری با دولت به منظور مدیریت بازار آمادگی دارند.

حجت الاسلام و السملمین رئیسی افزود: حتما باید با افراد سوداگر، محتکر و گرانفروش و کسانی که می‌خواهند در وضع بازار و نیاز مردم به ویژه کالاهای اساسی با سودجویی مشکلی ایجاد کنند؛ برخورد شود و به آن‌ها نباید مجال و میدان داد و مسئولان اجازه ندهند مردم آسیب ببینند و نوسان قمیت‌ها مردم را رنج دهد.

وی گفت: این مقابله وظیفه سازمان‌ها و دستگاه‌های مسئول است و از طرف دیگر بخش‌هایی که به قوه قضاییه مربوط است در خط مقدم همکاری با دولت خواهد بود که این موضوع دنبال شود.

کد خبر: ۴۱٬۳۹۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha