۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۵
۶ هزار پرونده تعزیراتی در لرستان تشکیل شد
مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان:

۶ هزار پرونده تعزیراتی در لرستان تشکیل شد

لرستان- القاصی مهر، مدیرکل تعزیرات حکومتی استان لرستان گفت: بیش از ۶ هزار پرونده تعزیراتی امسال در لرستان تشکیل شد.

حمیدرضا القاصی مهر در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: در شش ماهه نخست امسال کل پرونده‌های وارده، شش هزار و ۳۱۳ مورد بوده که از این تعداد، هزار و ۱۷۶ پرونده مربوط به قاچاق کالا و ارز بوده است.

وی افزود: همچنین چهار هزار و ۷۴۴ پرونده در حوزه کالا و خدمات و ۳۹۳ پرونده‌ ویژه بهداشت نیز در بحث دارو و درمان داشته‌ایم و میزان جریمه‌ای که در این سه حوزه ذکر شده ۱۰۴ میلیارد تومان بوده است.

مدیرکل تعزیرات حکومتی لرستان عنوان کرد: امسال نسبت به سال ۹۸ تعداد پرونده‌های محکومیت ۲۲ درصد کاهش داشته ولی میزان وصولی‌ها ۴۰ درصد افزایش یافته؛ در حوزه اجرای احکام نیز نسبت به سال گذشته ۴۵درصد افزایش داشته‌ایم.

وی اظهار کرد: بیشترین پرونده‌ای که در حوزه کالا و خدمات داریم به ترتیب مربوط به عدم درج قیمت، گران فروشی، احتکار و عدم ارایه فاکتور است.

القاصی مهر تصریح کرد: در طرح بازگشایی ویژه مدارس اکیپ‌های گشت و بازرسی هر روز فعال هستند که با همکاری سازمان صمت، اتاق اصناف و دانشگاه علوم پزشکی به مدارس سرکشی می‌کنند.

وی بیان کرد: سامانه ۱۳۵ برای رسیدگی به شکایات، پیشنهادات و گزارشات مردمی در نظر گرفته شده و به گزارشات و شکایت‌های مردمی مخصوصاً در بحث احتکار، به سرعت رسیدگی می‌شود.

کد خبر: ۴۱٬۳۹۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha