۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۳:۲۲
پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت ها در مناقصه احداث پل های روستایی شرکت نمی کنند
استاندار خراسان شمالی:

پیمانکاران به دلیل افزایش قیمت ها در مناقصه احداث پل های روستایی شرکت نمی کنند

بجنورد- استاندار خراسان شمالی گفت: در خصوص ایجاد پل های روستایی اعتبار گذاشتیم و کار را شروع کردیم اما به دلیل شرایط اقتصادی و تغییر نرخ ها پیمانکاران در مناقصه شرکت نمی کنند در حال حاضر متقاضی برای انجام پروژه نداریم.

به گزارش بازار به نقل از روابط عمومی استانداری خراسان شمالی، محمدعلی شجاعی در نشست خبری اظهار داشت: در بحث سرمایه گذاری، عملکرد و همراهی مدیران را توصیف کرد و گفت: باید کمک کنیم حمایت از سرمایه گذار بخش خصوصی در استان فرهنگسازی شود.

وی در خصوص صدور مجوزهای بی نام نیز گفت: مجوزهای بی نام یعنی اگر سرمایه گذار به استان آمد مجوزها آماده است نباید کارهای خوب انجام شده را زیر سوال ببریم بلکه به اوضاع کشور نگاه کنیم بعد سوال بپرسیم چرا سرمایه گذار به استان نمی آید.

استاندار خراسان شمالی توسعه وضعیت فعلی صنایع استان را مهم دانست و گفت: در استان تعداد صنایع نسبت به سایر استان ها محدود است و این یعنی چرخش مالی، تولید و اشتغال نیست و باید تلاش کنیم این وضعیت بهبود یابد.

شجاعی در ادامه به سوالات خبرنگاران، برای پیگیری نداشته های استان از سطح ملی هم اشاره داشت و گفت: در خصوص معدن آلبلاغ به هیچ وجه کوتاه نیامده ایم و از مصوبات سفر ریاست جمهوری به استان است و در چهارشنبه هفته جاری رییس ایمیدرو برای تعیین تکلیف موضوع به استان می آید.

وی یادآور شد: برای برقراری پرواز مسیر بجنورد- عشق آباد مسیر را رفته ام و منتظر نظر کشور ترکمنستان هستیم و این دست بنده نیست.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه به مدیران استان گفته ام برای آوردن امکانات و اعتبارات باید به نهران و وزارتخانه های متبوع بروند، یادآور شد: در حوزه راه هفته گذشته با همراهی نمایندگان استان مجلس جلسه به وزیر راه داشتیم و مقرر شد به زودی معاونت های این وزرات خانه به استان بیایند.

کد خبر: ۴۱٬۳۶۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha