۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۰
آئودی RS پلاگین هیبرید می‌شود
سواری اسپورت با لذت الکتریک

آئودی RS پلاگین هیبرید می‌شود

بنا به اعلام رسمی شرکت آئودی، نسل جدید RS با قوای محرکه پلاگین هیبرید طراحی، تولید و عرضه بازار خواهدشد. اما آنالیز بازار نشان می‌دهد مشتریان نسبت به RS پلاگین هیبرید، علاقمند باشند.

بازار؛ گروه خودرو: شرکت آئودی یکی از خودروسازان بزرگ آلمان، تاکنون ۵ محصول پرفروش خود را اعم از A۶، A۷، A۸، Q۷، Q۵ را با فناوری پلاگین هیبرید وارد بازار کرده است. باتوجه به سختگیری بیشتر به سبد محصولات خودروسازان اروپایی در راستای کاهش آلایندگی‌ها، با رغبت بیشتری به سمت توسعه فناوری‌های هیبرید حرکت می‌کنند. این خودروساز آلمانی نیز برای تحقق هدف ۲۰۲۰ در خصوص کاهش انتشار گازهای آلاینده، قصد دارد محصول اسپرت خود را مجهز به قوای محرکه هیبریدی عرضه بازار کند.

بنا به اعلام رسمی شرکت آئودی، نسل جدید RS با قوای محرکه پلاگین هیبرید طراحی، تولید و عرضه بازار خواهدشد. تاکنون برای RS آئودی هیچگونه ترکیب الکتریکی در نظر نداشته، اما آنالیز بازار نشان می‌دهد مشتریان نسبت به RS پلاگین هیبرید، علاقمند باشند. ازسوی این تغییر جای تعجب در دنیای اسپرت ندارد، زیرا در اروپا خودروسازان اگر مقدار آلایندگی را به پایین‌تر سطح نزدیک نکنند، قطعا با چالش جریمه مواجه خواهند شد.

رئیس ارتباطات محصول و فناوری آئودی، بیان کرد: هیبریداسیون RS توام با بهره‌گیری توان بالا از پیشرانه احتراق داخلی در کنار موتور الکتریکی انجام خواهد  شد که استراتژی این خودروساز برای افزایش توان خودرو اسپرت را تقویت می‌کند. پیشرانه احتراق داخلی لذت سواری اسپرت و موتور الکتریکی کاهش مصرف سوخت و آلایندگی را به سرنشین و راننده القا خواهد کرد.

اگر شیوع کرونا در سطح جهان رخ نداده بود، اکنون غول‌های خودروسازی در رقابت تنگاتنگ تولید خودروهای الکتریکی و هیبریدی قرار داشتنند. از اواخر سال ۲۰۱۹ تا کنون زنجیره تامین قطعات صنعت خودرو جهان بسیار آسیب پذیر شده که نتیجه آن متوقف ماندن بسیاری از طرح‌ها بود.

کد خبر: ۴۱٬۳۳۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha