۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۹:۰۵
 ۱۰۰ واحد مسکونی به خسارت دیدگان سیل گلستان تحویل می‌شود/ اجرای ۲۰۸۱ برنامه در دهه فجر
فرمانده سپاه نینوا گلستان:

۱۰۰ واحد مسکونی به خسارت دیدگان سیل گلستان تحویل می‌شود/ اجرای ۲۰۸۱ برنامه در دهه فجر

گرگان- فرمانده سپاه نینوای گلستان با اشاره به اینکه دو هزار و ۸۱ برنامه طی دهه فجر در گلستان اجرا می‌شود از تحویل ۱۰۰ واحد مسکونی به خسارت دیدگان سیل در این ایام خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، سردار حسین معروفی عصر شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر اظهار کرد: ایمان عملی و واقعی مردم به ذات مقدس الهی، وفاق و همبستگی حقیقی و مدیریت صحیح اسلامی توسط رهبر معظم انقلاب و امام خمینی (ره) سه مولفه پیروزی انقلاب اسلامی ایران است.

وی با بیان اینکه انقلاب اسلامی مختص هیچ گروه، قومیت، فرقه و مذهب خاصی نیست بلکه متعلق به همه مردم است، افزود: مردمی بودن عامل اصلی ماندگاری انقلاب ماست و نمی‌توانیم نقش اصلی و بی‌بدیل مردم در پیروزی انقلاب را نادیده بگیریم.

فرمانده سپاه نینوا گلستان به دستاوردهای انقلاب اسلامی ایران در عرصه‌های مختلف اشاره کرد و ادامه داد: بزرگ‌ترین خروجی انقلاب مولفه ولایت و رهبری است و استقلال سیاسی، نظامی، اقتصادی، هوشمندی ملت بزرگ ایران، وجود نیروهای مسلح هوشمند  از مهم‌ترین دستاوردهای انقلاب اسلامی است.

وی از برگزاری دو هزار و ۸۱ برنامه در قالب ۶ سرفصل و ۲۵۲ عنوان و ۲۱۹ برنامه شاخص چهل و یکمین طی دهه فجر پیروزی انقلاب اسلامی در ۱۴ شهرستان استان گلستان خبر داد و تصریح کرد: برگزاری دو هزار و ۵۷ نشست حلقه صالحین با محوریت موضوعات نظام تربیتی و برنامه محرومیت زدایی و اقتصاد مقاومتی با شعار هر جهادگر یک خدمت در حاشیه شهرها و نقاط محروم استان، اهدای ۱۰۰ سری جهیزیه، افتتاح یک خانه عالم، توزیع هزار و ۱۰۰ بسته معیشتی، اعزام تیم‌های بهداشتی و درمانی به مناطق محروم استان و … از مهم‌ترین برنامه‌های اجرایی در دهه فجر امسال است.

فرمانده سپاه نینوا گلستان همچنین از برگزاری دو هزار برنامه بصیرتی در قالب نهضت روشنگری و برپایی ۴۱ نمایشگاه فرهنگی و هنری در دهه فجر خبر داد و خاطرنشان کرد: جشن انقلاب در دو هزار پایگاه، حوزه و ناحیه مقاومت اجرا می‌شود و برای نخستین بار در این ایام نشست صمیمی با مادران شهدا برنامه‌ریزی شده است.

وی با یادآوری اینکه ۵۰۰ واحد مسکونی در هفته بسیج به سیل زدگان گلستان تحویل  ساخت ۲۵۰ واحد  کلنگ‌زنی شد، اضافه کرد: ساخت ۱۰۰ واحد مسکونی توسط سپاه تمام شده است و ساخت ۲۵۰ واحد کلنگ‌زنی شده در هفته بسیج آغاز شده است و پیش‌بینی می‌کنیم ۲۰۰ واحد تا قبل از پایان سال  تحویل شود.

سردار معروفی با اشاره به اینکه اتمام ۲۵۰ واحد مسکونی برای سیل‌زدگان و تهیه ۶۷۵ سری جهیزیه با مشارکت بهزیستی و کمیته امداد و قرارگاه خاتم تا دو اردیبهشت یا سه خرداد در دستور کار قرار دارد، گفت: حضور دختر سردار سلیمانی در گلستان، تحویل ۲۰۰ واحد مسکونی به سیل زدگان و همچنین اهدای جهیزیه و برگزاری جشن ازدواج ۱۵۰ زوج از سایر برنامه‌های سپاه نینوا استان است که تا پایان سال اجرا می‌شود.

کد خبر: ۴٬۱۳۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha