۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۵
اختصاص ۴۱ سهمیه برای آذربایجان شرقی در آزمون استخدامی سال ۹۹
مدیرکل امور اداری و مالی استانداری خبر داد

اختصاص ۴۱ سهمیه برای آذربایجان شرقی در آزمون استخدامی سال ۹۹

تبریز- مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی از اختصاص ۴۱ سهمیه استخدامی برای این استانداری و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع در آزمون استخدامی سال ۹۹ خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، محمد حسن‌زاده صبح امروز در جمع خبرنگاران در محل استانداری، با اشاره به انتشار آگهی هشتمین آزمون مشترک فراگیر استخدامی دستگاه‌های اجرایی در سال ۹۹، گفت: بعد از پیگیری‌های مکرر استانداری و وزارت کشور، در راستای ترمیم نیروی انسانی، تعداد ۴۱ سهمیه استخدامی برای استانداری آذربایجان شرقی و فرمانداری‌ها و بخشداری‌های تابع آن در نظر گرفته شده است.

وی اظهار داشت: ثبت‌نام این آزمون از روز پنج‌شنبه مورخ ۲۰ شهریور شروع شده و تا روز شنبه ۲۹ شهریور ادامه خواهد یافت و متقاضیان می‌توانند با مراجعه به سایت سازمان سنجش آموزش کشور نسبت به ثبت‌نام در این آزمون اقدام کنند.

حسن‌زاده درخصوص شرایط سنی متقاضیان شرکت در این آزمون هم گفت: داشتن حداقل ۲۰ و حداکثر ۲۵ سال تمام برای دارندگان مدرک دیپلم، حداکثر ۳۰ سال برای دارندگان مدرک فوق‌دیپلم، حداکثر ۳۵ سال برای دارندگان مدرک لیسانس، حداکثر ۴۰ سال برای دارندگان مدرک فوق‌لیسانس و حداکثر ۴۵ سال برای دارندگان مدرک دکتری الزامی است.

مدیرکل امور اداری و مالی استانداری آذربایجان شرقی با اشاره به آخرین آزمون استخدامی استانداری در سال ۹۲، گفت: در این آزمون ۳۶ نفر جذب شدند و بعد از آن نیز تاکنون ۱۹۰ نفر از نیروهای مجموعه استانداری بازنشسته شده‌اند.

حسن‌زاده خاطرنشان کرد: در آزمون استخدامی آتی، به جز ستاد استانداری، برای فرمانداری‌های تبریز، میانه، جلفا ، شبستر، سراب، اهر، خداآفرین، بستان‌آباد، کلیبر، هشترود، هریس، ملکان، چاراویماق، ورزقان، اسکو و هوراند و بخشداری‌های تابع آنها سهمیه استخدامی در نظر گرفته شده است.

وی با اشاره به اینکه پست‌های سازمانی درنظر گرفته شده برای نیروهای جدید شامل کارشناس امور عمرانی، کارشناس آمار و فناوری اطلاعات، کارشناس امور سیاسی و انتخابات، کارشناس امور دهستان‌ها و شوراها، کارشناس اقتصاد کشاورزی، کارشناس اداری و مالی و کارشناس هماهنگی و پیگیری است، افزود: بر این اساس عمده مدارک مرتبط با آزمون استخدامی شامل علوم سیاسی، جغرافیای سیاسی، مدیریت دولتی، بازرگانی و اجرایی، علوم اجتماعی، حقوق، مهندسی عمران، مهندسی معماری، مهندسی شهرسازی، جغرافیا، اقتصاد کشاورزی، علوم اقتصادی، اقتصاد بازرگانی و مالی، مهندسی کامپیوتر (نرم‌افزار)، علوم کامپیوتر، شبکه‌های کامپیوتر، معماری کامپیوتر، آمار و ریاضی خواهد بود.

کد خبر: ۴۱٬۳۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha