۲۴ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۵۷
۸۴۰واحد مسکن مهر در شرق استان سمنان تحویل داده شد
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان:

۸۴۰واحد مسکن مهر در شرق استان سمنان تحویل داده شد

شاهرود- عمیدی، مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان بابیان اینکه در طرح مسکن مهر دو هزار و ۳۲۰ متقاضی از شاهرود ثبت‌نام کرده بودند، گفت: تاکنون ۸۴۱ واحد تکمیل و به متقاضیان تحویل داده‌شده است.

امیر عمیدی در گفتگو با خبرنگار بازار، بابیان اینکه تکمیل پروژه‌های باقی‌مانده از طرح مسکن مهر در شرق استان سمنان یکی از دغدغه‌های مهم این نهاد است، اظهار داشت: درمجموع دو هزار و ۳۲۰ متقاضی طرح مسکن مهر در ناحیه شرق استان سمنان ثبت‌نام کردند.

وی بابیان اینکه تاکنون ۸۴۱ واحد مسکونی تکمیل و به متقاضیان آن تحویل داده‌شده است، افزود: تکمیل یک هزار و ۴۷۹ واحد باقیمانده که به‌صورت خود مالک و یا دارای مشکل حقوقی هستند، در دستور کار قرار دارد.

تکمیل مسکن مهر
مدیرکل راه و شهرسازی شرق استان سمنان با تأکید بر اینکه ۳۵ واحد مسکن مهر در حال نصب و راه‌اندازی آسانسور است، تصریح کرد: تا پایان سال گذشته ۳۱۸ واحد از مسکن مهر که فاقد معارض بود، تحویل داده شد.

عمیدی در ادامه با اشاره به اجرای طرح اقدام ملی مسکن در شاهرود بیان کرد: کار ساخت ۱۹۲ واحد از این طرح در شاهرود آغازو در حال حاضر یک پروژه ۹۶ واحدی شهرک کوثر با ۲۵ درصد پیشرفت فیزیکی در حال اجرا است.

وی بیان اینکه عملیات اجرای طرح ساخت ۷۲ واحد در کنار شهرک کوثر ظرف ۲۰ روز آینده آغاز می‌شود، ابراز کرد: طرح ۹۶ واحدی شهرک فدک نیز تا یک ماه آینده آغاز می‌شود.

کد خبر: ۴۱٬۱۷۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha