۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۴۵
تبعات ۴ماه وزارت بدون وزیر؛ دولت تماشاچی افزایش قیمت خودرو
عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس با بازار مطرح کرد:

تبعات ۴ماه وزارت بدون وزیر؛ دولت تماشاچی افزایش قیمت خودرو

عضو کمیسیون صنایع و معادن مجلس شورای اسلامی گفت: در حال حاضر قیمت خودرو تخت گاز به پیش می‌رود و دولت هم تماشاچی این صحنه است.

حجت الاسلام و المسلمین علیرضا سلیمی در گفت‌وگو با خبرنگار پارلمانی بازار، با اشاره به افزایش قیمت خودرو در کشور گفت: رییس جمهور ۴ ماه است که وزارت صمت را بدون وزیر گذاشته است و این خود به مشکلات دامن زده است.

وی تأکید کرد: در حال حاضر قیمت خودرو تخت گاز به پیش می‌رود و دولت هم تماشاچی این صحنه است.

این نماینده مجلس گفت: در حال حاضر وزارت صمت وزیر ندارد تا مجلس در رابطه با افزایش قیمت خودرو تذکر، سوال و استیضاح از وزیر مربوطه را پیرو افزایش قیمت خودرو به جریان بیاندازد.

وی با بیان اینکه دولت مصیبتی برای این بخش- خودروسازی- ایجاد کرده است،گفت: در حال حاضر و  خودروسازان کار خود را انجام می‌دهند و و کسی نیست که این مسائل را مدیریت کند.

سلیمی تصریح کرد: هر از چند گاهی قیمت خودرو  پر می‌کشد و پرواز می‌کند و تنها دولت در این زمینه دست به اقدامات مقطعی می‌زند.

این نماینده مجلس بیان داشت: به عنوان مثال دولت پس از یک افزایش قیمت سرسام آور در قیمت خودرو پای به میدان گذاشته و تنها یک الی دو میلیون از قیمت خودرو  را می‌کاهد و پس از آن مثل قهرمان حل مشکلات حرف می‌زند. این‌ جای سوال دارد که چرا باید قیمت خودرو ۵۰ الی ۶۰ میلیون افزایش پیدا کند.

وی تأکید کرد:متاسفانه نه تدبیری در مقوله خودروسازی مشاهده می‌شود و نه پیرو آن رفتاری که امید به جامعه تزریق کند.

کد خبر: ۴۱٬۱۶۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha