۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۵۶
 طرح آبرسانی به دشت  زرنه ایوان توسط رئیس جمهور افتتاح می شود
فرماندار ایوان:

طرح آبرسانی به دشت زرنه ایوان توسط رئیس جمهور افتتاح می شود

ایلام-فرماندار ایوان گفت: طرح آبرسانی به دشت زرنه ایوان توسط رئیس جمهور افتتاح می شود.

به گزارش بازار، امیدعلی سبزی ظهر روز شنبه در نشست خبری به مناسبت دهه فجر با اشاره به سفر رئیس محترم جمهوری به استان ایلام همزمان با ایام الله دهه فجر، یادآور شد:  در سفر ریاست محترم جمهوری  به استان ایلام طرح آب رسانی  به دشت  زرنه  افتتاح  خواهد  شد.

وی ادامه داد: طرح ملی آبیاری دشت های زرنه و ایوان با ۱۳۰ میلیارد ریال در دو فاز یک هزار و ۴۰۰ هکتاری و ۴۰۰ هکتاری  به بهره برداری می رسد.

وی گفت: علاوه بر این طرح، طی دهه فجر سال جاری ۱۵ طرح با اعتباری بالغ بر۲۳ میلیارد تومان در شهرستان ایوان کلنگ زنی  و افتتاح می شود.

وی تصریح کرد: این طرح ها در زمینه  مختلف  از جمله  سالن ورزشی، فضای  آموزشی، آب رسانی، تجهیز  پارک شهر، توسعه  نهالستان، توسعه جنگل و آبخیزداری، سایت  باغبانی و مخزن آب است که در نقاط مختلف این شهرستان به بهره برداری خواهد رسید.

سبزی با اشاره به اینکه برنامه ریزی برای برگزاری باشکوه آیین های دهه فجر انقلاب اسلامی در این شهرستان صورت گرفته است، یادآور شد: ستاد دهه فجر شهرستان ایوان متشکل از ۱۷ کارگروه تخصصی آیین های ویژه گرامیداشت چهل و یکمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی را برعهده دارد.

کد خبر: ۴٬۱۱۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha