۲۳ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۷
سهم زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی هزار و ۸۰۰ نفر است
مدیرکل تعاون کارورفاه اجتماعی زنجان:

سهم زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی هزار و ۸۰۰ نفر است

زنجان- یوسفی مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی زنجان، سهم استان زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی را هزار ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: استقبال بانوان زنجانی از مشاغل خانگی بیشتر از مردان است.

به گزارش خبرگزاری بازار به نقل از اداره کل تعاون کار و رفاه اجتماعی، محمدرضا یوسفی به طرح توسعه مشاغل خانگی در استان زنجان اشاره کرد و گفت: این طرح پس از اجرای آزمایشی و پایلوت در این استان هم اجرا می شود.

وی اظهار کرد: از شهریور ماه سالجاری طرح توسعه مشاغل خانگی دراستان زنجان آغاز شده و متقاضیان می‌توانند در سامانه inhb.ir ثبت نام کنند.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، گفت: هدف از طرح توسعه مشاغل خانگی بهبود معیشت، افزایش رفاه خانواده ها و کاهش فقر در جامعه است.

یوسفی، سهم استان زنجان از طرح توسعه مشاغل خانگی را هزار ۸۰۰ نفر اعلام کرد و گفت: استقبال بانوان زنجانی از مشاغل خانگی بیشتر از مردان است.

وی با بیان اینکه بیشتر مشاغل خانگی در بخش صنایع‌دستی فرش دستباف و کشاورزی است، ابراز داشت: یکی از راه‌های تحقق شعار جهش تولید در استان زنجان توسعه مشاغل خانگی است.

مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی زنجان، با بیان اینکه با کمک دستگاه‌های اجرایی مجوزهای مشاغل خانگی در استان زنجان صادر می شود، گفت: مشاغل خانگی در استان رشد خوبی دارد.

کد خبر: ۴۱٬۰۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha