۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۶:۱۶
وضعیت هفتگی شاخص کل بورس از منظر تکنیکال
تحلیل شاخص کل بورس؛

وضعیت هفتگی شاخص کل بورس از منظر تکنیکال

شاخص کل با مقاومت های سختی برای صعود روبرو است.

وحید بلالی؛ بازار: شاخص کل بورس بعد از نوسان های بسیار در منطقه یک میلیون و پانصد هزار تا یک میلیون و ششصد هزار هزار واحد امروز باز هم در این منطقه حساس نوسان کرد، شاخص کل امروز با رشد ۲۷ هزار واحدی که در ابتدا ۳۵ هزار واحدی بود توانست در جایگاه یک میلیون و پانصد و هشتاد و سه هزار واحد بایستد. این نقطه فردا در مکان حساسی است، زیرا در این منطقه بیش از دو روز است که نوسان کرده است، منطقه یک میلیون و ششصد هزار واحد تا یک میلیون و ششصد و پنجاه هزار واحد. 

اگر از این مقاومت عبور کند، شاخص کل یک بار دیگر در منقطه یک میلیون و هفتصد و پنجاه هزار واحد نیز مقاومت دارد و اگر از آن عبور کند، یک میلیون و هشتصد و ۳۰ هزار واحد و یک میلیون و نهصد و ۳۰ هزار واحد و در نهایت ۲ میلیون واحد و ۲ میلیون صد هزار واحد مقاومت را در پیش خواهد داشت.
 

استوک استیک در حال کف سازی بوده و پول هوشمند نیز این کف سازی را تائید می کند.

شاخص کل بورس عملا از یک کانال صعودی پر قدرت به یک کانال دوبل منفی رسیده که هدف این کانال دوبل منفی منطقه ۲ میلیون و صد هزار واحد است.

شاخص کل بورس در منطقه زمانی ۳۰ شهریور می تواند با یک تغییر روند مواجه شود، قبل از اصلاح بازار در محدوده مرداد ماه ، بیشتر تحلیلگران این نقطه را برای اصلاح شاخص کل بورس می دانستند البته با اصلاح مرداد و شهریور ماه این نقطه شاید شروع یک روند صعودی ملایم برای بازار باشد.

فیبوناچی تایم زون به ما می گوید امروز می تواند به یک تغییر روند خوب در بازار تبدیل شود باید بازار را رصد کرد تا شواهد موجود اندیکاتورهای ما را تائید کنند.

کد خبر: ۴۱٬۰۱۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha