۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۵:۰۴
بررسی سانحه پرواز ماهشهر ادامه دارد/ تعلیق موقت خلبان بخشی از روند بررسی سانحه است
مدیرکل بررسی سوانح سازمان هواپیمایی:

بررسی سانحه پرواز ماهشهر ادامه دارد/ تعلیق موقت خلبان بخشی از روند بررسی سانحه است

نشست مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری با بیان اینکه بررسی سانحه پرواز ماهشهر ادامه دارد، گفت: تعلیق خلبان موقت و بخشی از روند بررسی سانحه است

به گزارش بازار به نقل از پایگاه خبری وزارت راه و شهرسازی، حسن رضایی‌فر، مدیرکل بررسی سوانح و حوادث سازمان هواپیمایی کشوری در خصوص تعلیق خلبان پرواز ماهشهر گفت: طبق روال بررسی سوانح هوایی، خلبانان پرواز سانحه دیده در فرودگاه ماهشهر برای پاسخگویی درخصوص مسائل سانحه به سازمان احضار میشوند.

وی ادامه داد: پس از وقوع سانحه خلبانان زمینگیر  شده تا وضعیت پزشکی و عملکرد آنان مورد بررسی قرار گیرد . پس از تکمیل بررسی‌ها ، اقدامات اصلاحی برای خلبانان درنظر گرفته میشود. اما با توجه به سن ۶۴ سال خلبان، به نظر می رسد که تصمیم نهایی بر تعلیق وی باشد.

رضایی‌فر با بیان اینکه سازمان هواپیمایی کشوری و شرکت هواپیمایی کاسپین برای انجام اقدامات پیشگیرانه جلسه داشته و توافقاتی در این زمینه انجام گرفته است، گفت: این هواپیما دارای بیمه نامه از شرکت بیمه ایران بوده و آمادگی لازم برای پرداخت خسارت‌ها از سوی بیمه اعلام شده است.

وی ادامه داد: بررسی سانحه کماکان ادامه داشته و نتایج حاصل بهمراه اقدامات اصلاحی لازم متعاقبا اعلام خواهد شد. لازم به ذکر است که جعبه‌های سیاه این هواپیما با موفقیت داخل کشور بازخوانی شد.

کد خبر: ۴٬۰۹۲

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha