۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۴۱
سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا آینده‌ای ندارد
عضو هیات رییسه مجلس:

سرمایه‌گذاری در بازار ارز و طلا آینده‌ای ندارد

موسوی لارگانی، عضو هیات رییسه مجلس گفت: مردم باید بدانند دل بستن به بازار ارز یا طلا و سرمایه‌گذاری در آنها آینده‌ای نداشته و ضرر قطعی آنها را به همراه خواهد داشت.

به گزارش بازار به نقل از پژوهشکده پولی و بانکی، سیدناصر موسوی‌لارگانی با بیان اینکه سرمایه گذاری در بازار ارز و طلا ثبات کافی را ندارد، گفت: افزایش قیمت ارز گاهی در نتیجه بروز تصمیمات خلق الساعه در بازار رخ می دهد.

نماینده مردم فلاورجان در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر اینکه سیاست‌گذاری های توام با آینده‌نگاری باید در دستور کار مسئولان قرار بگیرد، افزود: بانک مرکزی باید در بازگشت ارزهای حاصل از صادرات جدیت به خرج دهد تا به این ترتیب تعادل عرضه و تقاضا همچنان وجود داشته باشد.

موسوی لارگانی تصریح کرد: ضرب الاجل قرار دادن برای بازگشت ارزهای صادراتی می‌تواند به اقدام دور از منطق کسانی که ارز گرفته بودند منجر شود، زیرا دیده شد افراد برای جلوگیری از جریمه نسبت به خرید از بازار آزاد کردند.

این نماینده مردم در مجلس یازدهم با تاکید بر اینکه باید بازار با سیاست‌های منطقی به تعادل نزدیک شود، گفت: بعضی وقت ها تصمیمات لحظه ای منجر به نوسان قیمتی می شود، از اینرو دولت باید در تصمیم گیری های خود تجدیدنظر کرده و ثبات بازار را در اولویت قرار دهد.

موسوی لارگانی با بیان اینکه در هیچ جای دنیا سرمایه گذاری در ارز با طلا به شکل فعلی در کشور ما رایج نیست، تصریح کرد: اگر قرار است سرمایه گذاری صورت بگیرد باید در بخش تولید باشد تا بتواند کشور را به رونق اقتصادی برساند. مردم باید بدانند دل بستن به بازار ارز یا طلا و سرمایه گذاری در آنها آینده ای نداشته و ضرر قطعی آنها را به همراه خواهد داشت.

کد خبر: ۴۰٬۸۷۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha