۲۲ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۰۱
مردم باید درباره مسکن مهر و مسکن ملی قضاوت کنند
رئیس اتحادیه مشاوران املاک:

مردم باید درباره مسکن مهر و مسکن ملی قضاوت کنند

قلی خسروی، رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: دولت اول باید مسکن بسازد و در اختیار مردم قرار دهد بعد بگوید مسکن مهر بهتر است یا مسکن ملی، البته قضاوت با مردم است.

به گزارش بازار، مصطفی قلی خسروی افزود: در طرح ساخت مسکن ملی که از سال گذشته آغاز شده است حتما از تجربیات مسکن مهر استفاده می‌شود، اما هنوز مسکن ملی به نقطه ملموسی نرسیده و گرچه دولت اعلام کرده است تا پایان دولت اجرای این طرح به پایان می‌رسد.

وی درباره مقایسه این دو طرح گفت: در طرح مسکن ملی گفته شد جانمایی‌ها در داخل شهر خواهد بود در صورتی که مسکن ملی اغلب خارج از شهر ساخته شده است، اما از نظر جو روانی ساخت مسکن مهر بسیار اثرگذار بود.

خسروی ابراز امیدواری کرد: طرح مسکن ملی مانند مسکن اجتماعی که در دوره آقای آخوندی مطرح شد جا نماند و عملی شود.

وی افزود: طرح‌ها یک به یک مطرح می‌شود باید ببینیم کدام طرح به نقطه اجرا نزدیک می‌شود آن موقع فرق طرح‌ها را می‌توانیم بیان کنیم، ولی در گفتار و نامگذاری طرح‌ها هیچ طرحی بر دیگری برتری ندارد.

رئیس اتحادیه مشاوران املاک گفت: بر اساس ماده ۳۱ قانون اساسی دولت‌ها محکوم به ساخت مسکن برای دهک‌های پایین جامعه هستند و براین اساس باید مسکن مهر تکمیل شود.

خسروی با اشاره به اینکه حدود یک سال از شروع طرح مسکن ملی می‌گذرد، افزود: هنوز از طرح مسکن ملی مردم چیزی لمس نکردند تا اثر این طرح را ببینند.

کد خبر: ۴۰٬۸۵۷

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha