۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۰۹
ذخیره‌سازی ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در گلستان/ ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دائر می‌شود
معاون صنعت، معدن و تجارت گلستان:

ذخیره‌سازی ۱۰۰۰ تن میوه شب عید در گلستان/ ۲ نمایشگاه عرضه مستقیم کالا دائر می‌شود

گرگان - معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان از ذخیره‌سازی یک هزار تن میوه شب عید برای تنظیم بازار و برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا در استان خبر داد.

درویشعلی حسن زاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار کرد: سازمان صنعت، معدن و تجارت برای شب عید در حوزه تأمین و تنظیم بازار و نظارت بر توزیع و عرضه کالاها برنامه دارد.

وی با یادآوری اینکه در حوزه تنظیم بازار تأمین یک هزار تن سیب و پرتقال برای شب عید ابلاغ و تکلیف شده است، افزود: خرید و انعقاد قرارداد برای تأمین ۴۰۰ تن سیب و ۶۰۰ تن پرتقال شب عید انجام شده و برای حمایت از باغداران گلستانی پرتقال استان خریداری و ذخیره‌سازی شده است.

معاون امور بازرگانی و توسعه تجارت سازمان صنعت، معدن و تجارت گلستان ادامه داد: در راستای تنظیم بازار گلستان  توزیع و عرضه گوشت گوساله منجمد تا چند روز آینده ادامه دارد و توزیع شکر آغاز شده و ادامه می‌یابد.

وی از برپایی دو نمایشگاه عرضه مستقیم کالا و فروش فوق العاده به مناسبت عید در شهرهای گنبدکاووس و گرگان خبر داد و خاطرنشان کرد: رویکرد دولت تنظیم بازار است نه تأمین کالا و تلاش داریم با اجرای طرح تنظیم بازار از وارد شدن شوک قیمتی و یا افزایش تقاضا در ایام پایانی سال در استان جلوگیری و قرار نیست به سهمیه بندی ورود کنیم.

حسن زاده گفت: در اجرای طرح تنظیم بازار صرفا نگاه ما به مصرف کننده نیست و حمایت از بخش تولید را هم مدنظر قرار داده‌ایم.

کد خبر: ۴٬۰۷۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha