۲۰ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۴۱
اختصاص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات لکه‌گیری در دو محور ارتباطی دامغان
مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای سمنان بیان کرد:

اختصاص ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای عملیات لکه‌گیری در دو محور ارتباطی دامغان

سمنان- مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان از آغاز عملیات تراش، لکه‌گیری و روکش آسفالت محورهای حوزه استحفاظی دامغان خبر داد و گفت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار به این پروژه اختصاص یافت.

به گزارش خبرنگار بازار، احسان منصور کیایی صبح پنجشنبه در گفتگو با خبرنگاران به میزبانی اداره کل راهداری استان سمنان با اشاره به آغاز عملیات تراش آسفالت و لکه‌گیری با آسفالت گرم در محورهای شریانی شهرستان دامغان اظهار داشت: ۳۵ میلیارد ریال اعتبار برای اجرای این پروژه اختصاص یافت.

وی با تأکید بر اینکه این عملیات در محور سمنان – دامغان و دامغان – معلمان با آسفالت گرم انجام می‌شود، تصریح کرد: اصلاح و بازسازی شانه‌های راه، اجرا و احیای دریواسیون هدایت سیلاب پل از برنامه‌های مهمی است که در این اداره کل دنبال می‌شود.

مدیرکل راهداری و حمل‌ونقل جاده‌ای استان سمنان با اشاره به پیگیری برای تخصیص اعتبارات لازم در این راستا بیان کرد: کیفیت روسازی راه‌ها در ارتقای ایمنی نقش مؤثری دارد به همین دلیل اجرای عملیات بهسازی، ترمیم و نگهداری رویه راه‌ها برای تأمین رفاه کاربران جاده‌ای بسیار مهم و ضروری است.

منصور کیایی بابیان اینکه ازاین‌رو اجرای پروژه‌های ارتقای کیفیت راهداری در سطح راه‌های استان سمنان اولویت‌بندی شده است، خاطرنشان کرد: تنقیه و لایروبی پل‌ها و ابنیه فنی و اصلاح شیب شیروانی، ترمیم و شستشوی تابلو علائم از دیگر اقدامات راهداران استان در راستای افزایش ایمنی محورها است.

کد خبر: ۴۰٬۶۳۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha