۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۳۲
بانک‌ها در امور بانکی و تسهیلاتی سر خود عمل می‌کند
عضو کمیسیون اقتصادی مجلس:

بانک‌ها در امور بانکی و تسهیلاتی سر خود عمل می‌کند

علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس اظهار کرد: بانک‌ها در امور بانکی و تسهیلاتی، ساز خودشان را می‌زنند و سر خود عمل می‌کنند.

به گزارش بازار، محسن علیزاده، عضو کمیسیون اقتصادی مجلس، در ارتباط با عدم اجرای برخی از مصوبات و ابلاغیه‌های بانک مرکزی از سوی بانک‌ها از جمله مصوبه بانک مرکزی، گفت: قرار بود که بانک‌ها با دریافت‌کنندگان تسهیلات با مماشات برخورد کنند، چراکه تعداد زیادی از مردم از تبعات ناشی از شیوع ویروس کرونا آسیب دیده‌اند.

وی در این ارتباط افزود: عده‌ای از افراد در حوزه گردشگری پیش از شیوع ویروس کرونا برای پیشبرد کار خود تسهیلات دریافت کرده بودند ولی اکنون با توجه به تداوم کرونا با آسیب‌ها و مشکلات جدی مواجه شده‌اند و توان پرداخت تسهیلات آن هم با سود بالا را ندارند.

این نماینده مجلس با بیان اینکه در مواردی نیز بانک‌ها تخلف کرده و بدون اطلاع اقدام به برداشت پول از حساب ضامن کرده‌اند، افزود: در حالیکه باید بانک‌ها در این ایام مماشات بیشتری با مردم در پرداخت اقساط وام‌ها داشته باشند، ولی می‌بینیم که چنین موضوعی صورت نمی‌گیرد.

این عضو کمیسیون اقتصادی مجلس با بیان اینکه این بار اول نیست که بانک‌ها بخشنامه‌های بانک مرکزی را اجرا نمی‌کنند، ادامه داد: بانک‌ها در کشور هر کدام برای خودشان یک سازی می‌زنند و سر خود عمل می‌کنند.

کد خبر: ۴۰٬۵۴۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha