۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۵:۱۱
۱۴ درصد از شبکه های برق گیلان به کابل خودنگهدار تجهیز شدند
مدیرعامل توانیر:

۱۴ درصد از شبکه های برق گیلان به کابل خودنگهدار تجهیز شدند

رشت- مدیرعامل توانیر گفت: ۱۴ درصد از شبکه های برق گیلان به کابل خودنگهدار تجهیز شدند که تا پایان سال به ۳۰ درصد خواهد رسید.

به گزارش بازار به نقل از استانداری گیلان، همایون حائری در مراسم عملیات اجرایی فاز اول تبدیل شبکه سیمی به کابل خودنگهدار در گیلان با بیان اینکه ۱۴ درصد شبکه در سطح گیلان، از کابل خودنگهدار برخوردار است، افزود: تلاش ما براین است تا این میزان را تا پایان سال به بیش از ۳۰ درصد و تا مهر ماه سال آینده به ۵۰ درصد افزایش دهیم.

وی خاطرنشان کرد: درپی بارش شدید نزولات آسمانی در بهمن ماه سال گذشته بر اساس تاکید وزیر نیرو و استاندار گیلان؛ تسریع در جایگزینی  شبکه های سیمی به کابل خودنگهدار در دستور کار قرار گرفت.

مدیرعامل توانیر اظهار داشت: با تلاش های صورت گرفته خوشبختانه بستر اجرای هزار کیلومتر نخست با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان فراهم شد.

به گزارش بازار، عملیات اجرایی فاز نخست طرح تبدیل شبکه سیمی توزیع برق گیلان به کابل خودنگهدار به طول هزار کیلومتر با حضور استاندار گیلان و مدیرعامل شرکت توانیر با اعتبار ۱۱۷ میلیارد تومان آغاز شد.

در این فاز ۳۷۵ کیلومتر سهم شهرستان رشت و ۶۲۵ کیلومتر مربوط به سایر شهرهای استان گیلان است. این افتتاح در راستای طرح در دست اجرای تبدیل سه هزار کیلومتر تبدیل شبکه سیم مسی به کابل خودنگهدار با اعتبار ۳۵۱ میلیارد تومان است.

کد خبر: ۴۰٬۵۳۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha