۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۸:۲۰
سکه طرح جدید ۱۱ میلیون ۸۵۰ هزار تومان/ دلار ۲۵۶۵۰ تومان
در گفتگو با بازار عنوان شد

سکه طرح جدید ۱۱ میلیون ۸۵۰ هزار تومان/ دلار ۲۵۶۵۰ تومان

کشتی آرای؛ نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: صحبت های اینستاگرامی رئیس کل بانک مرکزی درباره شرایط بازار ارز نتوانست این بازار را به ثبات و آرامش برساند و همچنان قیمت طلا و انواع سکه با تداوم روند افزایشی نرخ دلار، گرانتر شده است.

محمد کشتی آرای نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز قیمت دلار در بازار آزاد به ۲۵ هزار و ۶۵۰ تومان رسید که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۲۵۰ تومانی را نشان می دهد.

وی افزود: ادامه روند افزایش نرخ دلار موجب شده تا برغم ثبات نرخ اونس در بازارهای جهانی قیمت انواع سکه و طلا در بازار نسبت به روز گذشته گرانتر شود.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر گفت: امروز اونس در بازار جهانی همانند روز گذشته با نرخ ۱۹۳۲ دلار خرید و فروش می شود.

به گفته این فعال صنفی؛ امروز قیمت هر قطعه تمام سکه طرح جدید به ۱۱ میلیون و ۸۵۰ هزار تومان رسیده است که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۲۵۰ تومانی را نشان می دهد.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر ادامه داد: در حال حاضر هر قطعه تمام سکه طرح قدیم با نرخ ۱۱ میلیون و ۲۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته افزایش ۱۰۰ هزار تومانی را تجربه کرده است.

کشتی آرای تصریح کرد: امروز هر قطعه نیم سکه با قیمت پنج میلیون و ۸۰۰ هزار تومان و هر قطعه ربع سکه با قیمت سه میلیون و ۳۰۰ هزار تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب افزایش ۱۰۰ هزار تومانی و ۵۰ هزار تومانی را نشان می دهد.

به گفته این فعال صنفی، قیمت هر قطعه سکه گرمی یک میلیون و ۸۰۰ هزار تومان است که در مقایسه با روز گذشته تغییری را نشان نمی دهد.

نایب رئیس اتحادیه طلا و جواهر اظهار کرد: امروز هر مثقال طلا با قیمت چهار میلیون و ۹۴۵ هزار تومان و هر گرم طلای خام ۱۸ عیار با قیمت یک میلیون و ۱۴۱ هزار و ۸۰۰ تومان خرید و فروش می شود که در مقایسه با روز گذشته به ترتیب ۸۵ هزار تومان و ۲۱ هزار و ۸۰۰ تومان گرانتر شده است.

رئیس سابق اتحادیه طلا و جواهر خاطرنشان کرد: روز گذشته حباب سکه طرح جدید ۴۸۰ هزار تومان بود اما امروز با توجه به کاهش تقاضا برای خرید این نوع سکه حباب آن با کاهش ۲۰ هزار تومانی نسبت به روز گذشته به ۴۶۰ هزار تومان رسیده است.

به گزارش خبرنگار بازار؛ قیمت های مندرج در این خبر بر مبنای لحظه تهیه و انتشار خبر است و با توجه به نوسانات قیمت در بازار طلا و ارز این نرخ ها می تواند در ساعتهای مختلف نوسان را تجربه کند.

کد خبر: ۴۰٬۵۲۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha