۱۲ بهمن ۱۳۹۸ - ۱۴:۱۴
استقبال خوب مردم از نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان
رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی خرمشهر:

استقبال خوب مردم از نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدمات فنی و مهندسی خوزستان

خرمشهر – رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر گفت: مردم استقبال خوبی از نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدمات فنی و مهندسی استان در اروند داشته‌اند.

امین فرطوسی در گفتگو با خبرنگار بازار ضمن بیان اینکه در منطقه آزاد اروند ظرفیت‌های بالایی داریم و باید از آن کمال استفاده را ببریم، افزود: وجود کشورهای همسایه همچون عراق و کویت فقط بخشی از مزیت‌های سرمایه‌گذاری در منطقه آزاد اروند است.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر با اشاره به برپای نهمین نمایشگاه توانمندی‌های تولیدی، صنعتی و خدمات فنی و مهندسی استان خوزستان که در مرکز نمایشگاه‌های بین‌المللی منطقه آزاد اروند برپا شده است، عنوان کرد: انتظار می‌رود این نمایشگاه بتواند گسترش پیدا کند و همچنین ضرورت دارد که در سایر شهرهای استان نیز تبلیغات داشته باشد.

فرطوسی با تاکید بر اینکه زمان و تبلیغات برای برگزاری یک نمایشگاه اقتصادی مهم است، گفت: بسیاری از محصولات عرضه شده در این نمایشگاه در شهرک‌های صنعتی استان خوزستان تولید می‌شود که نشان از ظرفیت بالای منطقه است، لذا با توجه به وجود تحریم‌ها و مشکلات صنایع می‌توانیم آن‌ها را در راستای توسعه صادرات حمایت کنیم زیرا صادرات نقش حیاتی و اساسی را برای تولیدکنندگان دارد.

وی با بیان اینکه تولیدکنندگان تمام امیدشان به این است که محصولاتشان دیده و صادر شود، خاطرنشان کرد: اگر محصولات آنها دیده نشود عملا در یکی دو سال آینده کارگاه آنها متوقف می‌شود.

رئیس کمیسیون گردشگری اتاق بازرگانی، صنایع، معادن و کشاورزی خرمشهر حضور مردم در نمایشگاه‌ها را بزرگترین کمک به دیده شدن محصولات تولیدکنندگان دانست و اظهار کرد: به طور حتم نمایشگاه‌های زیادی برگزار می‌شود اما نمایشگاه فعلی منطقه آزاد اروند به صورت جامع و کامل است و قطعا وجود نمایشگاه به دیده شدن محصول کمک می‌کند و این نمایشگاه به دلیل تجمیع اکثر صنوف باعث استقبال خانواده‌ها شده است.

کد خبر: ۴٬۰۴۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha