۱۹ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۶
عرضه اولیه سهام شرکت توسعه و عمران امید (ثامید)
امروز انجام می شود؛

عرضه اولیه سهام شرکت توسعه و عمران امید (ثامید)

امروز ۵ میلیارد و ۲۹۷ میلیون و ۵۵۰ هزار سهم شرکت توسعه و عمران امید جهت کشف قیمت عرضه می شود.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، مدیریت عملیات بازار شرکت بورس اوراق بهادار با اعلام این خبر افزود: تعداد ۴ میلیارد و ۲۳۸ میلیون و ۴۰ هزار سهم، چهارشنبه ۱۹ شهریور ۹۹ برای عرضه به عموم و ۱ میلیاردو ۵۹ میلیون و ۵۱۰هزار سهم، شنبه ۲۲ شهریور ۹۹ برای عرضه به صندوق های سرمایه گذاری عرضه خواهد شد.

این میزان سهم، معادل ۱۵ درصد از سهام شرکت توسعه و عمران امید  است که به عنوان پانصدو چهل و هشتمین شرکت پذیرفته شده برای اولین بار پس از پذیرش و درج نام شرکت در فهرست شرکت‌های پذیرفته شده در بورس اوراق بهادار تهران در بخش فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات، گروه و طبقه فعالیت های مربوط به املاک و مستغلات با مالکیت شخصی و اجاره ای در فهرست نرخ‌های بازار دوم و در نماد ثامید به شیوه ثبت سفارش جهت کشف قیمت عرضه خواهد شد.

این اطلاعیه می افزاید: دوره ثبت سفارش از ساعت ۸ تا ۱۱ است و امکان اصلاح یا حذف سفارش در این مدت امکانپذیر است.

سهمیه در نظر گرفته شده برای هر کد حقیقی و حقوقی حداکثر ۱۲۰۰ سهم است و هر کد معاملاتی تنها مجاز به ارسال یک سفارش خواهد بود.

بر اساس این گزارش، ورود سفارش صرفاً با کد معاملاتی و در دوره زمانی اعلام شده و به قیمت محدود در دامنه قیمتی تعیین شده (کف قیمت ۱۶۶۰ و سقف قیمت ۱۷۵۰ ریال)، جهت ثبت سفارش امکانپذیر است و ورود سفارش بصورت گروهی مجاز نخواهد بود.

کلیه مشتریان بر خط نیز می توانند با توجه به شرایط ذکر شده، نسبت به ورود سفارش اقدام کنند.

کد خبر: ۴۰٬۴۴۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha