۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۵۷
داچیا؛ ساندرو و لوگان را به روزرسانی می‌کند
از خودرو اقتصادی تا فناوری روز

داچیا؛ ساندرو و لوگان را به روزرسانی می‌کند

داچیا تا آخر ماه جاری از نسخه برروزرسانی شده هر دو خودرو ساندرو و لوگان رونمایی خواهد کرد، عمده تغییراتی که روی این خودروها انجام شده برای عرضه اقتصادی در بازار شرق اروپا است.

بازار؛ گروه خودرو: هفته گذشته داچیا اولین تصاویر از نسل سوم ساندرو را منتشر کرد. ساندرو نسل جدید یک کراس اوور سایز کوچک است که ژن خودروهای اس یو وی را با خود به همراه دارد.
زبان طراحی در داچیا تغییر کرده و ظاهر خودرو با خطوطی که از سقف پایین‌تر آمده و دستگیرهای در نیز بالاتر رفته، جذاب‌تر شده است. همچنین طراحی خاص آینه‌ها سنت شکنی در نمای ظاهری خودرو داشته است.
در کنار ساندرو نیز تصاویری از لوگان جدید وجود دارد که کابین جدار و فضای بار بیشتر دارد. در هر دو خودرو تغییرات عمده‌ای در کابین انجام شده است. داشبورد از حالت ساده و اقتصادی خود خارج شده و مجهز به یک داشبورد همراه با کنسول مرکزی متفاوت توام با فناوری‌های جدید شده است.
یک نمایشگر لمسی در مرکز داشبورد طراحی شده که بیشتر از هر چیز دیگری خودنمایی می‌کند. شاید بتوان گفت داچیا دو محصول اقتصادی خود را مزین به تجیهزاتی کرده که نیاز بازار به آن بسیار احساس می‌شد.
آنچه که در تصاویر می‌توان دید وجود سنسورهای راداری و پارک روی سپرها و گلیگرها است. قوای محرکه و ترمز این خودرو نیز با تفاوت‌های مواجه بوده که به احتمال زیاد شرکت خودروسازی رنو در این زمینه به داچیا کمک کرده است.
عمده تغییراتی که روی ساندرو و لوگان انجام شده، هر دو خودرو را برای یک بازار اقتصادی در شرق اروپا آماده می‌کند. داچیا تا آخر ماه جاری از هر دو خودرو به احتمال زیاد رونمایی خواهد کرد.

کد خبر: ۴۰٬۳۲۵

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha