۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۰۵
 بهره مندی از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات زنجان
بر اساس مصوبه سفر استانی ریاست قوه قضاییه محقق شد؛

بهره مندی از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات زنجان

زنجان- تاراسی، رئیس سازمان جهادکشاورزی زنجان گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان در سفر استانی رئیس قوه قضاییه مجوز تثبیت بنای غیر مجاز در باغات دراستان زنجان اجرا می شود.

جواد تاراسی در گفتگو با خبرنگار بازار، گفت: بر اساس مصوبه شورای حفظ حقوق بیت المال استان زنجان در سفر استانی ریاست قوه قضاییه مالکان بناهای غیر مجاز، در صورت داشتن شرایط ابلاغی مصوبه و یا کاهش میزان بنای موجود به میزان درج شده در مصوبه، با مراجعه به دفاتر منتخب سازمان نظام مهندسی کشاورزی و منابع طبیعی و تشکیل پرونده، از مجوز تثبیت بنای غیر مجاز بهره مند می گردند.

وی اظهار کرد: بر اساس این مصوبه مالکان باغات با شرایطی با تشکیل پرونده، برای تثبیت بنای موجود خود اقدام کنند. 

رئیس سازمان جهاد کشاورزی زنجان، گفت: مالکین باغ به مساحت یک هزار متر تا دو هزار و متر مربع می توانند ۲۵ متر مربع بنا احداث کنند و مساحت باغ دو هزار و ۵۰۰ تا چهار هزار متر مربع حداکثر تا ۴۰ مترمربع بنا و مساحت باغ بیش از چهار هزار مترمربع حداکثر تا ۶۰ مترمربع بنا می توانند احداث کنند. 

تاراسی تاکید کرد: در صورتی که مساحت بنای موجود در چنین باغاتی بیش از حدود ذکر شده باشد، مالکان باغات باید نسبت به کاهش مساحت بنا تا سقف تعیین شده اعلامی اقدام و سپس برای تشکیل پرونده مراجعه کنند.

کد خبر: ۴۰٬۲۷۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha