۱۸ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۴:۰۴
 تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز از مهمترین اولویت های وزارت صمت
معاون امور صنایع وزارت صمت مطرح کرد

تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز از مهمترین اولویت های وزارت صمت

صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صمت در نشست مشترک با کانون صنایع غذایی از توسعه این صنعت طی سال های اخیر خبر داد و گفت: زنجیره صنایع غذایی در کل کشور به بلوغ‌ مناسبی رسیده و از پتانسیل ها و ظرفیت‌های مناسبی برای تامین نیاز کشور و توسعه صادرات غیر نفتی برخوردار است.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی در این نشست با نگاهی به سهم این صنعت در صادرات غیر نفتی و ارتقاء توانمندی های صنایع غذایی، مهمترین دغدغه تولیدکنندگان را تامین مواد اولیه مورد نیاز برشمرد و افزود: تامین کالاهای اساسی در این صنعت جای دارد و تسریع در تامین مواد اولیه مورد نیاز از مهمترین اولویت های وزارت صمت بوده و سعی شده است درحوزه کالاهای اساسی روند تولید افزایشی باشد.

معاون امور صنایع وزارت صمت در ادامه تصریح کرد: پیش بینی وضعیت بازار مواد اولیه برای توسعه ظرفیت صنایع غذایی از جمله نکاتی است، که باید توسط کانون انجمن های صنایع غذایی مورد بررسی قرار گیرد تا بتوان دورنمای مناسبی از آینده هر صنعت ترسیم کرد.

گفتنی است در این نشست با تشریح چالش های پیش روی تولید، مهمترین دغدغه تولیدکنندگان برای تامین مواد اولیه مورد نیاز مورد بررسی قرار گرفت و تصمیمات لازم در این راستا اتخاذ گردید.

کد خبر: ۴۰٬۲۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha