۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۹:۰۲
هیجانات مقطعی بازار بورس فروکش کرده است
مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل:

هیجانات مقطعی بازار بورس فروکش کرده است

اردبیل - روحنواز، مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل گفت: بازار بورس با فروکش کردن شرایط هیجانی آرام آرام به سمت باثبات در حال حرکت است.

محمد روحنواز در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: روز گذشته شاخص بازار بورس بیش از ۵ هزار و ۸۴۷ واحد افزایش یافت اما تغییر محسوسی را در معاملات شاهد نبودیم.

وی با اشاره به افزایش خرید و فروش سهام گروه‌های صنعتی خاطرنشان کرد: ما شاهد افزایش قیمت سهام شرکت مس ایران، فولاد مبارکه و همچنین مجموعه‌های معدنی به ویژه سنگ آهن بودیم که خریداران بیشترین استقبال را از سهام این شرکت‌ها داشتند.

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل به نوسانات بازار سهام در پنج ماه گذشته اشاره کرد و گفت: به دنبال هیجانات بازار سهام در چند ماه گذشته به تدریج این شرایط فروکش کرده و ما شاهد تثبیت شرایط در بازار هستیم تا با رفتارهای معقول و منطقی فضای باثباتی را شاهد باشیم.

روحنواز به سرمایه‌گذاران بازار سرمایه اطمینان داد؛ با توجه به شرایط کنونی بازار بورس در هفته‌های آینده شرایط باثباتی را در این حوزه شاهد باشیم و فعالان این عرصه اعتماد و اطمینان بیشتری را به خرید و فروش خود داشته باشند.

وی افزود: روز گذشته شاخص کل از یک میلیون و ۶۰۰ هزار واحد عبور کرد و قطعا در روزهای آینده یک وضعیت باثبات‌تری را در بازار شیشه‌ای بورس شاهد خواهیم بود.

مدیر بورس منطقه‌ای اردبیل ادامه داد: همچنان تاکید ما بر این است تا علاقمندان به بازار سرمایه در خرید و فروش سهام خود آینده‌نگری را مدنظر قرار داده و از نگاه مقطعی به این بازار پرهیز کنند.

کد خبر: ۴۰٬۱۲۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha