۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۸
برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی
در دیدار معاون وزیر میراث فرهنگی با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی مطرح شد؛

برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی

تبریز- معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی برنامه‌ریزی دقیق و کارآمد را عامل اصلی توسعه سرمایه‌گذاری گردشگری در آذربایجان شرقی عنوان کرد.

به گزارش خبرنگار بازار، ساسان تاجگردون روز دوشنبه طی سفر به تبریز با رئیس سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی در محل سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی آذربایجان شرقی دیدار و گفت‌وگو کرد.

تاجگردون در این دیدار ضمن تأکید به اینکه یکی از هسته‌های کلیدی توسعه آذربایجان شرقی طی سال‌های اخیر حوزه گردشگری است، از اقدامات و حمایت‌های مؤثر سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی این استان تقدیر کرد و گفت: با توجه به جایگاه و ظرفیت‌های غنی آذربایجان شرقی در بخش‌های مختلف فرهنگی و تاریخی، مدیریت و توسعه آن‌ها امری مهم است که در سال‌های اخیر با مدیریت کارآمد و مشترک اداره کل میراث فرهنگی و سازمان برنامه‌ریزی همراه بوده است.

او در ادامه فعالیت پروژه‌های متعدد در حوزه سرمایه‌گذاری گردشگری را عاملی مؤثر در رونق اقتصادی آذربایجان شرقی عنوان کرد و گفت: فعالیت پروژه‌های سرمایه‌گذاری متعدد در این استان نشان‌دهنده آن است که علی‌رغم شرایط کرونایی حرکت‌های مؤثری در بخش مدیریتی انجام گرفته است.

معاون برنامه‌ریزی و تأمین منابع وزارت میراث فرهنگی با تأکید بر لزوم رونق و چرخش اقتصاد فرهنگ کشور، گفت: با توجه به اینکه سهم بودجه استان‌ها براساس ارزیابی شاخص‌های کارآمدی و برنامه‌ریزی مدیریتی تخصیص می‌یابد، لذا با اتخاذ رویکردی هوشمندانه و جذابیت مدیریتی، جذب سرمایه برای پیشبرد اهداف توسعه اقتصاد فرهنگی استان روندی رو به رشد خواهد داشت، چراکه این استان از ظرفیت مدیریت هوشمند مؤثری برخوردار است.

توسعه بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ در آذربایجان شرقی
احمد حمزه زاده مدیرکل میراث فرهنگی، گردشگری و صنایع دستی استان نیز در این دیدار با اشاره به تغییر رویکرد مدیریتی استان در دوران کرونایی برای پیشبرد اهداف گردشگری، گفت: به دنبال شرایط حاکم بر کشور در شش ماه گذشته اداره کل میراث فرهنگی استان با تغییر رویکرد مدیریتی و سوق اقدامات به سمت بازاریابی و دیجیتال مارکتینگ، در تلاش است تا در کنار جبران بخشی از خسارت‌های وارده به اقتصاد گردشگری استان، از رویکردهای نوین دنیا در تقویت زیرساخت‌ها و توسعه گردشگری استان در ابعاد بین‌المللی استفاده کند.

حمزه زاده با اشاره به همراهی مستمر سازمان مدیریت و  برنامه‌ریزی استان در پیشبرد  اهداف توسعه فرهنگی استان، گفت: علی‌رغم کاهش اعتبارات در سال جاری، آذربایجان شرقی با همکاری سازمان مدیریت و برنامه‌ریزی علاوه بر تأمین بودجه موردنیاز، از محل طرح توازن نیز اعتباری بالغ‌بر ۶۵ میلیارد ریال برای تسهیل روند سرمایه‌گذاری اختصاص یافته است.

کد خبر: ۴۰٬۱۱۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha