۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۱۸
تأمین زمین رایگان برای ۲هزار واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل خبر داد:

تأمین زمین رایگان برای ۲هزار واحد مسکن اقدام ملی در اردبیل

اردبیل - حیدری، مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل گفت: با تأمین زمین رایگان برای ساخت دو هزار واحد مسکونی اقدام ملی برنامه‌ریزی‌ها و هدف‌گذاری‌ها اجرایی و عملیاتی شده است.

محبوب حیدری در گفت‌وگو با خبرنگار بازار، اظهار کرد: با اتمام پرونده مسکن مهر تا آخر شهریورماه تمرکزمان را برساخت و تحویل واحدهای مسکن اقدام ملی خواهیم گذاشت که رئیس‌جمهور وزیر راه و شهرسازی و استاندار اردبیل بر پیگیری این امر تأکیددارند.

وی تعداد ثبت‌نامی‌ها را در اردبیل ۹ هزار نفر اعلام و خاطرنشان کرد: با پالایش نهایی درمجموع سه هزار متقاضی واجد شرایط اقدام ملی مسکن در استان شناسایی‌شده‌اند.

شروع احداث ۵۴۰ واحد مسکن اقدام ملی
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل از تأمین زمین رایگان برای ساخت این واحدها خبر داد و گفت: در سایر شهرها نیز با تأمین زمین و واگذاری آن به بنیاد مسکن احداث واحدهای مسکن اقدام ملی در اولویت قرارگرفته است.

حیدری از شروع احداث ۵۴۰ واحد مسکن اقدام ملی در استان اردبیل خبر داد و افزود: تلاش می‌کنیم تا ۱۵۰ واحد از این مجموعه را در سال آینده تحویل متقاضیان دهیم.

وی بیان کرد: ساخت این واحدها در مرحله اسکلت است و با پرداخت تسهیلات ۱۰۰ میلیون تومانی و آورده اشخاص سعی خواهیم کرد به این مجموعه‌ها سرعت بیشتری بدهیم.

احداث ۵۵ کیلومتر بزرگراه در محور پارس‌آباد – مشگین‌شهر
مدیرکل راه و شهرسازی استان اردبیل به احداث ۶۰ کیلومتر بزرگراه در طول سال اشاره و اظهار کرد: احداث ۲۰۰ کیلومتر بزرگراه در دستور کار راه و شهرسازی استان اردبیل قرارگرفته است.

حیدری اضافه کرد: با تلاش پیمانکاران سعی خواهیم کرد تا در یک برنامه پنج‌ساله ۲۵۰ کیلومتر بزرگراه را به مجموع بزرگراه‌های استان اردبیل اضافه کنیم.

وی گفت: با توجه به حادثه‌خیز بودن محور پارس‌آباد به مشگین‌شهر و اتصال آن به بزرگراه مشگین به اردبیل امسال سعی داریم تا ۵۵ کیلومتر باند دوم این محور را به پیمانکار واگذار کنیم و عملیات اجرایی را به‌سرعت به انجام برسانیم.

کد خبر: ۴۰٬۰۰۰

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha