۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۱:۲۸
ثبت‌نام ۷۵۰ خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان
مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود خبر داد؛

ثبت‌نام ۷۵۰ خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان

شاهرود- مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود از ثبت‌نام ۷۵۰ خانوار در طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع در استان سمنان خبر داد و گفت: طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) از ۲۰ مرداد ماه به صورت پایلوت گروه دوم کشور در استان آغاز و ۹۵ درصد زیرساخت آن تکمیل شده است.

به گزارش خبرنگار بازار، علی‌اکبر عرب عامری صبح دوشنبه در جلسه کارگروه پیشگیری و مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت استان سمنان بیان کرد: موضوع طرح توزیع الکترونیکی گاز مایع برای مقابله با قاچاق و عرضه خارج از شبکه سوخت و تأمین نیاز روستائیان یکی از مسائل مهم در سطح استان محسوب می‌شود که اجرای آن بر عهده شرکت نقت است. 

وی افزود: هم‌اکنون هیچ محدودیتی در مصرف گاز مایع نیست از سوی دیگر در ماه گذشته دو هزار تن گاز مایع در استان سمنان توزیع شد که ۷۵ درصد آن به‌صورت غیرمجاز در خودروها مصرف شد.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود بابیان اینکه طرح الکترونیکی توزیع گاز مایع (LPG) از ۲۰ مردادماه به‌صورت پایلوت گروه دوم کشور در استان سمنان آغاز  و تاکنون بیش از ۹۵ درصد زیرساخت آن تکمیل شده است، افزود: خوشبختانه برنامه‌ریزی خوبی برای این امر در سطح استان سمنان صورت گرفته است

عرب عامری با اشاره به اینکه مرحله شناسایی مصرف‌کننده در بخش‌های خانوار، صنعتی و کشاورزی در دست پیگیری است، ابراز داشت: سامانه در بخش ثبت‌نام مصارف کشاورزی دچار نواقصی است که به‌زودی رفع خواهد شد.

وی بیان کرد: روستاییان فاقد گاز طبیعی تا پایان شهریورماه و قبل از سرد شدن هوا از طریق دفاتر پستی و یا اینترنت منزل به سامانه تجارت آسان به نشانی https://newtejaratasan.niopdc.ir بخش مراجعه و ثبت‌نام را انجام دهند.

مدیر شرکت ملی پخش فرآورده‌های نفتی منطقه شاهرود ضمن بیان اینکه تاکنون ۷۵۰ خانوار در این طرح ثبت‌نام و کارت الکترونیکی توزیع گاز مایع دریافت کرده‌اند، افزود: هفت هزار خانوار روستایی در استان سمنان مشمول استفاده از گاز مایع هستند که عمده آن‌ها در شرق استان و در روستاهای بخش بیارجمند و شهرستان میامی هستند.

کد خبر: ۳۹٬۹۸۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha