۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۲:۳۸
تاکید بر ساماندهی توزیع مواد اولیه تولیدکنندگان MDF
معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت مطرح کرد

تاکید بر ساماندهی توزیع مواد اولیه تولیدکنندگان MDF

صادقی نیارکی، معاون امور صنایع وزارت صنعت، معدن تجارت در نشست‌ مشترک با نمایندگانی از انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران ضمن بررسی چالش های تامین مواد اولیه مورد نیاز این صنعت بر ساماندهی نحوه توزیع مواد اولیه داخلی تاکید نمود.

به گزارش بازار به نقل از شاتا، مهدی صادقی نیارکی از بررسی مشکلات و چالش های موجود در این صنعت با حضور صنایع بالادستی میان دستی و پایین دستی در آینده ای نزدیک خبر داد و گفت: تامین مواد اولیه مورد نیاز واحدهای صنعتی ام دی اف با حضور تولیدکنندگان محصولات خام این صنعت مورد بررسی قرار خواهد گرفت و مکانیزمی برای نحوه توزیع مواد اولیه بین این صنایع اتخاذ خواهد شد.

مهدی صادقی نیارکی با اشاره به ورود سازمان حمایت مصرف کنندگان وتولید کنندگان به این موضوع افزود: همکاری صنایع بالادستی برای تامین مواد اولیه و ساماندهی نحوه توزیع مواد مورد نیاز این صنعت از جمله موضوعاتی است که در نشست مشترک دفتر تخصصی با صاحبان این صنایع مورد بررسی قرار خواهد گرفت.

گفتنی است؛ در این نشست اعضا انجمن صنفی کارفرمایی روکش های مصنوعی، نئوپان و ام دی اف ایران علاوه بر درخواست تامین ارز مورد نیاز برای واردات بخشی از مواد اولیه، خواستار همکاری گمرک برای ترخیص مواد اولیه مورد نیاز این صنعت شدند.

کد خبر: ۳۹٬۹۸۳

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha