۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۱۶
بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی در سامانه کارا
سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی خبر داد

بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای پذیرایی آذربایجان شرقی در سامانه کارا

تبریز- سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی از بررسی وضعیت پرداخت تسهیلات کرونایی به واحدهای رفاهی و پذیرایی گردشگری استان در سامانه کارا خبر داد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا بایرام زاده امروز صبح در نشست با رئیس و دبیر انجمن حرفه‌ای واحدهای رفاهی، تفریحی و پذیرایی گردشگری استان در محل اداره کل میراث فرهنگی استان ضمن تقدیر از فعالیت مستمر بازرسان و اعضای انجمن حرفه‌ای واحدهای پذیرایی استان در حوزه نظارت بر فعالیت واحدها و رعایت پروتکل‌های بهداشتی طی شش ماه گذشته، گفت: با توجه به شرایط حاکم بر کشور به دنبال شیوع ویروس کرونا و مواجهه فعالان حوزه گردشگری با مشکلات متعدد، یکی از اقدامات برنامه‌ریزی‌شده در راستای جبران بخشی از خسارات مالی، تعریف اعطای تسهیلات ویژه برای فعالان حوزه گردشگری در سامانه کارا است.

او ادامه داد: طی نشستی که به همراه رئیس و دبیر واحدهای پذیرایی استان برگزار شد، وضعیت پرداخت تسهیلات ویژه برای واحدهای پذیرایی از طریق سامانه کارا مورد بررسی قرار گرفت.

سرپرست معاونت گردشگری آذربایجان شرقی در ادامه از نظارت مستمر بازرسان این اداره کل از روند رعایت پروتکل‌های بهداشتی در واحدهای پذیرایی استان خبر داد.

بایرام زاده اظهار داشت: معاونت گردشگری استان بررسی مشکلات و موانع فعالیت حوزه گردشگری در دوران کرونایی را در اولویت کاری خود قرار داده و در تلاش است تا با تسهیل روند فعالیت و فراهم‌سازی زمینه مناسب برای دریافت تسهیلات، در جبران بخشی از خسارات وارده به فعالیت فعالان این حوزه مؤثر واقع شود.

کد خبر: ۳۹٬۹۶۸

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha