۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۲۲
 ۳ هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد
در راستای مقابله با قاچاق کالا؛

 ۳ هزار مورد بازرسی از اصناف کردستان انجام شد

کردستان- سردارزاده، رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان گفت: طی پنج ماهه امسال سه هزار و ۱۹ مورد بازرسی از واحدهای صنفی استان در راستای مقابله و مبارزه با عرضه قاچاق کالا انجام شده است.

فرزاد سردارزاده در گفتگو با خبرنگار بازار اظهار داشت: از ابتدای امسال تا پایان مرداد ماه سه هزار و ۱۹ مورد بازرسی به منظور مبارزه و مقابله با عرضه کالای قاچاق در واحدهای صنفی استان انجام شد.

وی با اشاره به اینکه این بازرسی ها منجر به کشف کالاهای قاچاق و تقلبی از جمله سیگار و لوازم آرایشی و بهداشتی شده است، اضافه کرد: در این راستا ۳۰ پرونده کشف کالای قاچاق تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شده است.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان یادآور شد: ارزش ریالی این تعداد پرونده ۷۹۵ میلیون و ۳۹۵ هزار ریال است.

سردارزاده با اشاره به اینکه وضعیت کالاهای اساسی در بازار در اولویت بازارسان قرار دارد، گفت: کالاهای اساسی هم چون برنج، روغن، شکر، حبوبات، مرغ و ماهی، گوشت قرمز و لبنیات همواره در اولویت بازرسی بازرسان و گشت های مشترک قرار دارد.

 وی با اعلام اینکه در این مدت چهار هزار و ۶۱۶ مورد شکایت مردمی قابل پیگیری به این سازمان ارائه شده است، اضافه کرد: از این تعداد، ۵۱۰ مورد تخلف احراز و پرونده آن‌ها تشکیل و به تعزیرات حکومتی ارسال شد.

رئیس اداره نظارت و بازرسی سازمان صنعت، معدن و تجارت کردستان اظهار داشت: ارزش ریالی این تعداد پرونده‌ تشکیل شده چهار میلیارد و ۴۵۰ میلیون ریال بوده است.

کد خبر: ۳۹٬۹۶۶

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha