۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۰:۵۵
«وسدید» به سود رسید
نسبت به گزارش حسابرسی نشده؛

«وسدید» به سود رسید

گروه صنعتی سدید در دوره ۱۲ ماهه منتهی به ۲۹ اسفند ماه ۱۳۹۸، به ازای هر سهم خود ۱۸۱ ریال کنار گذاشت که نسبت به دوره مشابه در سال گذشته که زیان هر سهم ۸۱ اعلام شده بود، از سودسازی در هر سهم حکایت دارد.

به گزارش بازار به نقل از بازار سرمایه ایران، گروه صنعتی سدید با سرمایه ۳ هزار و ۹۸۰ میلیارد و ۸۸۴ میلیون  ریال، صورت‌های مالی ۱۲ ماهه دوره مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۸ را به صورت حسابرسی شده منتشر کرد.

گروه صنعتی سدید در دوره یاد شده، مبلغ ۷۲۰ میلیارد و ۶۵ میلیون ریال سود خالص کسب کرد و بر این اساس مبلغ ۱۸۱ ریال سود به ازای هر سهم خود اختصاص داد.

این شرکت بورسی زیان انباشته پایان دوره را با افزایش ۸۰ درصدی نسبت به دوره مشابه گذشته، مبلغ ۱۷۸ میلیارد و ۸۹۴ میلیون ریال اعلام کرده است.

در گزارش حسابرسی شده این شرکت بورسی نسبت به گزارش حسابرسی نشده آن در دوره یاد شده، تنها افزایش یک ریالی در سود هر سهم مشاهده می شود.

یادآوری می‌شود وسدید در دوره ۱۲ ماهه سال مالی منتهی به ۲۹ اسفند ۱۳۹۷ (حسابرسی شده)، زیان هر سهم را مبلغ ۸۱ ریال و زیان خالص را ۳۲۲ میلیارد و ۷۵۰ میلیون ریال قید کرده است.

همچنین براساس این گزارش، ارزش بازار گروه صنعتی سدید در دوره یاد شده، با افزایش یک هزار و ۴۸۸ میلیارد و ۵۵۸ میلیون ریال به ۲ هزار و ۴۲ میلیارد و ۳۹۸ میلیون ریال رسید. بهای تمام شده این شرکت تغییری نکرد و همان ۴۱۷ میلیارد و ۵۴۱ میلیون ریال اعلام شد.

سدید تعدادی از سهام چند شرکت بورسی را با بهای تمام شده معادل یک میلیارد و ۶۱۴ میلیون ریال به مبلغ واگذار کرد و در نتیجه سودی کسب نکرد.

گروه صنعتی سدید طی این دوره خریدار سهام هیچ شرکت بورسی نبود.

کد خبر: ۳۹٬۹۵۱

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha