۱۷ شهریور ۱۳۹۹ - ۰۹:۲۰
نقاط ضعف پوشش شبکه گاز سمنان شناسایی شد
سرپرست شرکت گاز استان سمنان:

نقاط ضعف پوشش شبکه گاز سمنان شناسایی شد

سمنان- سرپرست شرکت گاز استان سمنان از ارائه تحلیل نتایج پروژه های اجرای یکپارچه معیار IOP در سطح شهرستان سمنان خبر داد و گفت: با اجرای این طرح نقاط ضعف پوشش شبکه گاز شناسایی شد.

به گزارش خبرنگار بازار، علیرضا اعوانی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران با بیان اینکه جلسه ارائه تحلیل نتایج پروژه اجرای یکپارچه معیار IOP در سطح شهرستان سمنان برگزار شد، بیان کرد: اجرای معیار پتانسیل خاموش لحظه‌ای در پایش‌های حفاظت کاتدی در راستای بررسی شرایط پوشش و میزان کارایی آن نخستین فاز این پروژه و از مسائل مطروحه در این نشست بود.

وی از اجرای پروژه مذکور در دو فاز عملیات میدانی و تجزیه و تحلیل فنی داده‌های برداشت شده خبر داد و گفت: فاز دوم این پروژه داده‌های برداشت شده از منظر معیارهای حفاظت کاتدی و همچنین نکات عملیاتی و تکنیک های طراحی مورد تحلیل قرار گرفت و نقاط ضعف پوشش شبکه شناسایی و روش‌های پیشنهادی تعمیرات برای برنامه‌ریزی‌های آتی تعمیراتی ارائه شده است.

سرپرست شرکت گاز استان سمنان یادآور شد: همزمان با اجرای این پروژه برقراری ارتباط سیستم موقعیت جغرافیائی (GIS) با داده‌های برداشت شده پیاده سازی شد که این موضوع نقش بسزایی در  انجام صحیح تحلیل‌های فنی و بازنگری های مناسب در طراحی‌های مهندسی دارد.

اعوانی با بیان اینکه در این پروژه امکان سنجی استفاده از کوپن‌های حفاظت کاتدی با هدف افزایش دقت در پایش و کنترل سامانه‌های حفاظت کاتدی، با نصب یک کوپن آغاز شد، تاکید کرد: ارتقای خدمت‌رسانی هدف اصلی این دست طرح‌ها است.

کد خبر: ۳۹٬۹۳۴

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha