۱۶ شهریور ۱۳۹۹ - ۱۷:۳۶
تردد کامیون‌ از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌شرقی ۴۶درصد افزایش یافت
مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی:

تردد کامیون‌ از پایانه‌های مرزی آذربایجان‌شرقی ۴۶درصد افزایش یافت

تبریز- مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی از افزایش ۴۶ درصدی تردد کامیون‌های ایرانی از پایانه‌های مرزی استان در مدت سپری شده از سال جاری خبر داد.

به گزارش بازار، اروجعلی علیزاده، روز یک شنبه در گفت و گو با خبرنگاران با بیان اینکه در این مدت بیش از ۵۷ هزار دستگاه کامیون باری سنگین از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز تردد کرده اند، افزود: امسال ۳۵ هزار و ۳۰۰ دستگاه کامیون ایرانی و خارجی از مرز نوردوز و ۲۱ هزار و ۷۰۰ دستگاه کامیون از مرز جلفا تردد کرده اند.

وی اظهار داشت: در همین مدت میزان واردات و صادرات از مرز نوردوز ۳۸۰ هزار و ۶۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۲۱ هزار و ۲۰۰ تن بوده است.

مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده‌ای آذربایجان‌شرقی گفت: در این مدت میزان واردات و صادرات کالا از مرز جلفا نیز ۱۲۵ هزار و ۳۰۰ تن و میزان کالای ترانزیت ورودی و خروجی از این مرز ۱۳۷هزار و ۴۰۰ تن بوده است.

علیزاده، ادامه داد: امسال با توجه به شیوع ویروس کرونا و ممنوعیت و محدودیت تردد مسافر در این مرزها، میزان تردد مسافر از پایانه های مرزی جلفا و نوردوز ۲۳ هزار و ۹۰۰ نفر بوده که نسبت به مدت مشابه سال گذشته بیش از ۹۵ درصدکاهش یافته است.

کد خبر: ۳۹٬۸۸۹

اخبار مرتبط

برچسب‌ها

نظر شما

شما در حال پاسخ به نظر «» هستید.
  • نظرات حاوی توهین و هرگونه نسبت ناروا به اشخاص حقیقی و حقوقی منتشر نمی‌شود.
  • نظراتی که غیر از زبان فارسی یا غیر مرتبط با خبر باشد منتشر نمی‌شود.
  • captcha